|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fjerne kattetisslukt fra skoGutten min glemte igjen skoene sine ute på trappa og en dum hannkatt fant ut at han skulle markere på dem. Så nå stinker de sterkt hannkattpiss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fjerne kattetisslukt fra skoEddik, ja. *erfaren*
![]() |
#4 |
![]() Sv: Fjerne kattetisslukt fra skoFlott, da skal jeg teste det i morgen. Krysser fingrene for at det fungerer og skal rapportere om resultatet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Fjerne kattetisslukt fra skoDet forsvant endel med eddik, men ikke helt. Så nå har jeg dynket dem i natron for å se om det hjelper. Får la det virke i noen timer før jeg vasker dem igjen. Ellers får jeg gå på dyrebutikken og høre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Fjerne kattetisslukt fra sko
Min erfaring er at ingenting nytter. Når skoene kommer på foten, og blir varme og gode, kommer også eimen fram, dessverre.
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Fjerne kattetisslukt fra sko
Dette er jo 10 år siden da, men jeg er ganske sikker på at de skulle fjerne alt. Det jeg har hørt er at eggstokkene til katt er ganske små og at det kan være vanskelig å få fjernet alt noen ganger. Men jeg er jo ikke veterinær og har ikke peiling. Hun er uansett såpass oppi åra at jeg ikke gidder å få henne lagt under kniven igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|