|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Pepper, jeg deler din oppfatning. Starbucks i Norge blir McD. Med luksuspriser. Det er jo ganske skandaløst at jeg får en latte fra et lite, uavhengig lokalt brenneri for 32 kroner, og må betale nesten 60 for samme fra en formatert, internasjonal kjede.
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg liker frappuchino'en - mest fordi den ikke finnes så mange andre plasser - jeg får dog prestasjonsangst når jeg skal bestille. Det er fo rmange valg. Den ordnære kaffen (av typen kaffe latte) synes jeg er kjip. De åpner her i byen også, jeg kommer ikke til å bytte ut deilig dromedarkaffe med kjedelig starbuckkaffe - og det tror jeg gjelder alle de kundene som er villige for å betale såpass mye for en god kaffe som man må betale på typ Starbucks, dromedar etc.
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 26-05-13 kl 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Nei, usj. Jeg liker ikke sukkerskvip annet enn en og annen iskaffe, og ordentlig kaffe er det andre som er mye flinkere til å lage. Jeg foretrekker de små, lokale.
![]() |
#24 |
Tankefull
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg liker frappuccinoen deres, ellers mener jeg de er overhypet.
![]() |
#25 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg syntes Starbucks var veldig stas da jeg første gang kom over dem i USA i 1999 (tror jeg det var). Og jeg var fan i mange år, den gang god kaffe var noe som hørte det eksotiske utlandet til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg har bare prøvd Starbucks 4-5 ganger, alle gangene i Berlin, og har aldri vært spesielt imponert. I Oslo kjøper jeg stort sett hos Kaffebrenneriet, som jeg synes har mye bedre kaffe.
![]() |
#27 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg liker Starbucks ikke så mye pga. kaffen, men pga. lokalene (uten at jeg har vært på den på Gardermoen). Alle jeg har vært i, i ulike byer i ulike land, har vært romslige, luftige og med behagelige stoler.
![]() |
#28 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg er ikke særlig begeistret for Starbucks-kaffen. Skvipete kaffe, syns jeg. Overpriset også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Skal jeg kose meg med kaffe, er ikke Starbucks førstevalget. Men når vi har vært innom i utlandet har vi prøvd endel av fancy-variantene. Gøy med noe nytt, men jeg holder meg nok trofast til Dromedar selv om de kommer til Trondheim.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg synes starbucks har vært stas de få gangene jeg har besøkt en. Stas fordi iskaffen er god og stas fordi de akkurat de stedene har hatt en perfekt beliggenhet som ingen andre kan matche. Jeg kommer ikke til å aktivt oppsøke starbucks fordi det er stas i seg selv, men om det dukker opp noen med perfekt beliggenhet velger jeg glatt dem framfor en annen kaffebar med dårlig beliggenhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg digger Frappucino, og det kan vel hende jeg vil ta turen innom Oslo C på vei til/fra jobb en sjelden gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Frappuchino!
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg har aldri likt Starbucks, ikke i utlandet, ikke her. Kjøpte vanlig filterkaffe der i går, den smakte vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg er helt enig med Tallulah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?
Nei, det er den ikke. Men den største er veldig stor. De fleste kaffe armene jeg har vært på har stor og liten, mens starbucks har tre størrelser, og den største er veldig stor. Den koster mer også, men jeg liker stor kaffe.
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Frelst er jeg ikke. Greit på ukjente steder for da vet jeg hva jeg får. I Oslo kommer jeg til å velge den som er nærmest når jeg får lyst på kaffe. Enkelpenkelt.
![]() |
#37 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg drakk min første Starbucks-frappé mokka i Krakow i mars. Ikke særlig imponert. Jeg elsker den de har på Waynes, den er mye bedre.
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?
Helt enig, det er jo dønn kjedelig hvis alle flyplasser er like uansett hvor en er.
![]() |
#39 |
Epikur
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Ikke stas.
![]() |
#40 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg er helt enig med Tallulah. Skjønt jeg har hatt noen magiske Starbucks-øyeblikk i San Francisco og New York, den gang navnet fortsatt hadde en eksotisk klang. Grytidlige jet lag-morgener da man kommer ned på gaten nesten før noen andre, kjøper kaffe latte og blåbærscones, og sitter på en benk mens man ser byen våkne til liv.
![]() |
|
|