|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Nettbrett Nexus 7 (Asus)Noen som kan dele erfaring gode eller dårlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
|
![]() Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)
Det er et greit nettbrett, men ingen iPad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)Jeg har det til eget bruk, og er veldig fornøyd med det. Bruker en ipad på jobben, men er faktisk mere fornøyd med nexusen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)Vi har både iPad, iPad Mini og Asus. Sistnevnte synes jeg er rimelig håpløst. Mannen er mer fornøyd med Asus-brettet enn meg, men han foretrekker også iPad.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)Det finnes så mange flere gode apper til iPad enn Android, men jeg er da ganske sikker på at dere kan bli fornøyde med den du har kjøpt også.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)Vi er kjempefornøyde med vår Nexus, og du får jo alle Android-apper på den, blant annet en del "barnegreier". Vi spiller ikke all verdens, og toåringen har ikke blitt sluppet løs på det enda, så har lite erfaring med den til spilling, men til surfing er den finfin.
![]() |
#8 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)Jeg kjøpte for øvrig en ipad til oss voksne for ett par uker siden. Men har ikke brukt den særlig enda. Kun litt etter tøtta har lagt seg. For jeg lovde henne en padde hvis hun lærte seg gangetabellen. Hun fikk Nexus i dag, og var superfronøyd. Selv ble jeg litt skuffet da jeg oppdaget at skjermen er mindre en ipad mini. Men så lenge jenten min ble glad (hun er heldigvis ikke så bortskjemt), så er jeg fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)Vi har en slik og vi er kjempefornøyde med den. Det er 7åringen som har den. Vi har ikke noen ipader da, kjører samsung på resten.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)Godt fornøyd med Nexus 7. Vet ikke helt hvordan prisene er nå, men det er jo en stund siden dette kom på markedet og det er vel etter hvert kommet andre 7" Android-brett som kanskje er mer aktuelle.
![]() |
|
|