|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvilken bordplassering er din favoritt i store selskaper? | |||
| Sitte sammen med de jeg kjenner aller best? |
|
31 | 16,67% |
| Sitte sammen med folk jeg kjenner fra før |
|
30 | 16,13% |
| Sitte sammen med en blanding av kjente og ukjente |
|
91 | 48,92% |
| Sitte hovedsaklig sammen med ukjente |
|
0 | 0% |
| Sitter sammen med hvem som helst så lenge partneren min sitter i nærheten |
|
27 | 14,52% |
| Sitter sammen med hvem som helst, også uavhengig av plassering på evnt partner |
|
7 | 3,76% |
Hva har jeg glemt? Spesifiser!
|
|
0 | 0% |
| Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Jeg synes det er en uting å splitte par. Jeg vil gjerne ha et kjent fjes i nærheten. Blanding av kjente og ukjente er fint. Selv om det sikkert er moro for vertskapet å mikse gjestene er det sjelden like moro for dem. Man kan innbille seg at man er menneskekjenner og at man vet hvem andre passer sammen med, men det blir ikke alltid så vellykket som de selv tror det vil bli. Når jeg går i selskap gjør jeg det for å ha det gøy, ikke for å prate med en haug fremmede som noen andre har sett for seg at jeg bør bli kjent med.
|
|
|