|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#182 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking
Jeg tror de fleste skiller armhuler og legger fra kjønnshår. Men at bikinilinje, legger og armhuler barberes og kjønnshår "stusses" (eller evt vokses.) |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/blekingHvor ofte må man stripe for å "friskeopp" ettervekst?
|
|
|
|
#184 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/blekingEh...og nå ser jeg at tråden seff har sporet av..
|
|
|
|
#186 |
|
© All rights reserved
|
Jeg har ikke inntrykk av at voksing av alt blir sett på som det eneste saliggjørende, men det ligger sikkert en spørris om temaet her et sted. Jeg har dog inntrykk av at de fleste tar bikinilinjen og at mange stusser under. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/blekingJeg tenker ikke så mye over sånt stort sett, det kan være litt pinlig da folk har slanket seg eller vært hos frisøren og jeg ikke legger merke til det. |
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
Nå var nå en gang det jeg reagerte på i denne tråden de holdningene som ble demonstrert ovenfor andres valg om å ikke farge hår, ikke noe negativt om de som da farger håret sitt. |
|
|
|
|
|
#189 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
En Som Trener
|
Lurer på hvor du vokste opp? Jeg vokste opp på tettsted på Østlandet og jeg fikk ikke kultursjokk ved å reise til USA i 1992 hvertfall. Brukte både BH og barberte armhuler og legger, samt bikinilinje, og det var det vanlige i min klasse hvertfall.
|
|
|
#191 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal visst det. "La oss være litt ville og gale og vise ettervekst, dere!" |
|
|
|
|
|
#192 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg vokste opp "nordpå". Jeg mente forøvrig ikke at ingen barberte seg, men at du ikke ble sett rart på om du lot være.
|
|
|
#194 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/blekingJeg gjør i hvert fall mitt for å øke alderssensitiviteten, ser jeg.
|
|
|
#195 |
|
www.bomulls.no
|
En skal vel ikke lenger tilbake enn i fjor sommer/høst. Særlig etter den nye versjonen av 90210 eksploderte den trenden, Annie gikk foran i stor stil. Det henger nok fortsatt litt igjen.
|
|
|
#196 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg mener i utgangspunktet at man kan diskutere det meste, ganske så uavhengig av hvilke erfaringer man har. Når det nå er sagt, så ble jeg litt overrasket over at du reagerte på Polyannas innlegg. Jeg oppfattet det ikke som noe mer enn en kompliment og en litt sleivete bemerkning. Noe jo Polyanna også antydet ved å skrive :dukker og løper:.
|
|
|
#197 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Jeg er fra Østlandet og det at nordpå jeg barberte meg for første gang. :P Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang før jeg kom dit. |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Leser
|
Jeg tviler ikke på at Polyanna mente det på en hyggelig måte, selv hadde jeg blitt eitrende forbannet over å oppleve at jeg hadde blitt "kneblet" i en diskusjon, uansett hvor godt ment det hadde vært.
Jeg tror nok at enkelte mennesker er rene vindmøllene i meninger - så snart de eller omgivelsene endrer seg, så endres meningene. Mens andre igjen er temmelig stabile i den forstand at de faktisk mener det de sier uavhengig av deres eget ståsted. Jeg er feks helt stabil på min mening om dødsstraff. Det er galt. Jeg innser også at hvis mine barn hadde blitt drept så hadde kanskje jeg også ønsket dødsstraff, og derfor blir jo systemet forvaltet av folk som ikke er personlig involvert.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 28-05-13 kl 12:03. Årsak: tegnsetting |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Da tror jeg du husker litt feil. Jeg kan nemlig også erindre at det var ei i klassen min på gymnaset som ikke barberte seg under armene, noe jeg syntes var meget merkelig. Dette er mer enn 20 år siden, så mitt inntrykk er at dette har vært helt vanlig siden 80 tallet. |
|
|
|
![]() |
|
|