|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kommunalt badeland, Lambda, bemanningsnorm og opprusting av Tøyen-områdetMen du kaller det knapper og glansbilder, det syns jeg er rart.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kommunalt badeland, Lambda, bemanningsnorm og opprusting av Tøyen-området
Ja, når man ikke vet hva noe kommer til å koste, ikke vet hva man faktisk ender opp med, hva bystyret kommer til å glemme, endre og plutselig si nei til allikevel, så kaller jeg det knapper og glansbilder.
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, nå er jo det meste sagt. Også synes jeg at det er en svært uheldig sammenblanding av utfordringer i en og samme debatt. Munch er viktig, og en kulturhistorisk skatt uten sidestykke i norsk sammenheng, men barna (og beboerne forøvrig) på Tøyen hadde fortjent en helt egen debatt og en helt egen plan uten å måtte sitte igjen med følelsen av å måtte gi. Er vi virkelig stolte av at byens minst heldige må gi noe for å få den oppmerksomheten de så opplagt fortjener? Sist redigert av emm : 29-05-13 kl 18:38. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg tror derimot, basert på relativt mye forskning på flerspråklighet og minoritetsspråklige, at det høres veldig lurt ut å undervise fag på morsmålet når barna ikke kan tilstrekkelig norsk. http://www.nova.no/id/13863.0
|
![]() |
|
|