|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Rottinggruppe i disse fargeneOg vi leter videre. Skeidar og Living har 20% rabatt på disse modulene. Her kan vi lage 2-seter, ha bord og 2 stoler til, tror det kan bli bra.
![]() |
#22 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rottinggruppe i disse fargene
Ja vi har disse. Det er de samme som selges på Living og Home&Cottage. Vi er fornøyde. Det er anbefalt å impregnere de, det har vi gjort. Og jeg kjøpte en spray med noe naturlig pleie på Home&Cottage i fjor, for å holde rottingen pen.
![]() |
#23 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Rottinggruppe i disse fargene
Er du helt sikker på at det er de samme i år altså? For de ser forskjellige ut på bildene? Googlet og fant at Home & Cottage hadde Nice-gruppen for 2 år siden, men nå har de en som heter Corsica (de er forøvrig utsolgt i alle butikkene og på lager, så det toget har definitivt gått
![]() |
#24 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rottinggruppe i disse fargeneNei, jeg vet ikke for dette året, det har du rett i. Tror vi kjøpte for to år siden. Da het de Nice begge stedene. Vår er identisk med naboens kjøpt hos H&C. Vi er tre naboer her som har helt likt. Det var så genialt med modulene, vi fikk maks ut av plassen.
![]() |
#25 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Rottinggruppe i disse fargeneJa, jeg er litt usikker på de stålknottene. Mannen bryr seg ikke tror jeg. Må man ha de på mon tro?
![]() |
#26 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Rottinggruppe i disse fargeneVi endte med Nice på 20% avslag. To hjørne-/ender som lager sofa og to stoler og bord. Tror det blir bra, synes den var fin live.
![]() |
#27 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Rottinggruppe i disse fargeneJeg haaar så lyst på den fra Home and cottage! Vi diskuterte en del i helgen og da sto det kun 20% på nettet på alle hagemøblene. Var det 50 altså?
![]() |
#28 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Rottinggruppe i disse fargeneSynes det ble veldig fint jeg!
![]() |
|
|