Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-13, 09:39   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Du kan jo prøve dem ute på "bøgda". De er visst i strechy stoff noen av dem? Jeg sikler, og hadde jublet om de var smale i leggene, for jeg strekker rundt magepartiet. Men om de har "hengeskrev" så se jeg vel ut som en stuttkjukk trønder. (Er halvt trønder). Så jeg må få summe meg ut for å prøve, å bestille slike dyre greier over nett tør jeg ikke.

Nei, det tør ikke jeg heller. Får kanskje ta turen og prøve ja, for de er så fine, men slett ikke like fine på meg vil jeg tro.

Jeg har jo 41 cm x 2 med muskuløse legger og de blir IKKE mindre selv om jeg går ned i vekt, tvert imot. Men da er det kanskje håp.

Gammel 30-05-13, 09:51   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg har jo 41 cm x 2 med muskuløse legger og de blir IKKE mindre selv om jeg går ned i vekt, tvert imot. Men da er det kanskje håp.

Samme her, med 40 cm. Mine legger har forresten gått ned fra 41 til 40, etter at jeg har gått ned ca 7-8 kg. Bruker 38 i bukser og er ikke kraftig ellers, men leggmusklene krymper ikke nei. Men jeg kunne hatt de Blinkbuksene med stretch, uten ble for ubehagelig.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 30-05-13, 21:16   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Samme her, med 40 cm. Mine legger har forresten gått ned fra 41 til 40, etter at jeg har gått ned ca 7-8 kg. Bruker 38 i bukser og er ikke kraftig ellers, men leggmusklene krymper ikke nei. Men jeg kunne hatt de Blinkbuksene med stretch, uten ble for ubehagelig.

Jeg lyver litt altså, for jeg har gått fra 43-44 cm og ned til 41 cm. Men noe smalere enn det har leggene mine aldri vært etter at jeg sluttet å vokse.

Den towelling kjolen var forresten veldig søt. Ser ut som en herlig sommer/strandkjole.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.