|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Noen som har vært der? Er det omtrent like allright som Legoland i Danmark?
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Vi har vært i Legoland Windsor og det er på ingen måte så bra som det i Danmark. For oss var det egentlig ganske skuffende. Om dere har vært i Danmark så ville jeg heller funnet en annen fornøyelsespark i England, eller gjort noe annet for å feire dagen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Vi var der i fjor og det var helt greit. Mindre enn Danmark, men helt OK. Vi bodde i London, like ved Paddington st. og dro på dagstur. Veldig grei reise.
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Vi likte det. Har ikke vært i Danmark-Legoland, og vi var der helt alene i høstferien med en på 6 og en på 3. Vi var i London.
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Mens jeg syns det vi Windsor var bedre enn det i Danmark. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Blanda drops her ja.
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Vi ser ut til å fly med Flynonstop forøvrig og lander/letter dermed på LCY, så sånn sett er det jo kanskje å foretrekke med hotell i London ja.
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Hva med Chessington? Jeg har aldri vært der, men har nevøer med årskort, de syns det er gøy. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Det må sjekkes ut. Vi går av båten lørdag morgen, og tenkte kanskje ha en lunsj etc i Southampton for å se litt av byen (har ei venninne som studerte der og sier at det er en veldig fin by med masse god shopping
|
|
|
#10 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Det går tog og buss både fra Paddingtin og Waterloo - direkte fra Waterloo,med bytte fra Paddington. Jeg ville bodd i London og reist ut på heldag til parken.
|
|
|
#11 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Jeg synes Windsor er en veldig fin by og vel verdt et besøk. Har aldri vært i Legoland, men jeg var på kurs i to uker i Slough (ifølge en kollega en krysning mellom Drammen, Alnabru og Stovner), og da bodde jeg i Windsor. Hotellet het Christopher Wren House, og var veldig bra. Sannsynligvis ganske dyrt.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Vi var i Windsor midt på sommeren og jeg hatet det. Det var ikke speiselt mye mennesker, men engelskmennene var om mulig like treige og ustrukturerte som de er på Gröna Lund, så ting tok evigheter og mange av ridesene var fulltegnet allerede fra morgenen av. Matutvalget var meh, det var veps over alt og i følge Høvdingen og Hiawata var det mye bedre i Danmark.
|
|
|
#13 |
|
Har diplom
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?
Jepp, det går fint. Tar ca en halvtime fra London til Chessington. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Da vi besøkte Legoland Windsor i to dager, bodde vi på et av flyplasshotellene på Heathrow. Jeg mener å huske at det tok rundt 20 minutter å kjøre. Og så er prisene der ute ganske rimelige. Det tar dog en stund å komme inn til London sentrum. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Jeg eeeeelsker Windsor!
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Vi var i Windsor med 6-åringer utenom skolefri, da var det supert der. Jeg hadde ikke dratt dit i sesong for engelske barn.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legoland Windsor (London) + hotelltips!?Har vært i Legoland Windsor i april og en gang i juli . Husker det som helt ok og barna hadde det fint . Legoland Billund hadde nok fler atraksjoner for større barn . |
|
|
|
![]() |
|
|