|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Storebror ønsker seg fotballdraktHvor kjøper man originale fotballdrakter uten at det koster det hvite i øyet? Eller er det samme pris overalt?
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktJeg skal forresten til London i september, kan DET være noe å kjøpe der kanskje?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktJa! Jeg kjøpte akkurat i London på Soccer Scene. Kostet da noe sånt som 45 pund, med trykk og nr. på ryggen. Å få det printet kostet vel 15 pund. Har kjøpt den litt stor sånn at den kan passe om en stund når slike ting kanskje er litt viktigere enn akkurat nå. Enn så lenge er han veldig fornøyd med H&M nemlig.
05 og 08 Sist redigert av millact : 05-06-13 kl 01:13. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktJeg kan også midlertidig anbefale fake/billigdraktene til HM. Der er det ulike land bare da, men en hundrelapp for shorts og t-skjorte til sammen kan være noe å leve med så lenge. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdrakt
Dette høres jo perfekt ut. Må kikke på HM den dag i dag.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Enig i det! Vi har en slik en også. Cubus har også har jeg sett.
|
|
|
#7 |
|
Smugleser
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktJeg kan ihvertfall fortelle at originaldrakt fra Fotballshoppen med navn og nummer er svindyrt. Hinsides dyrt! Så dyrt at jeg er fristet til å nekte ungen å bruke den.
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktSe her: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktGenialt. 130,- er jo en veldig grei pris. Han ønsker seg rød da, så får se om de har igjen Spania-drakta da.
|
|
|
#11 |
|
snur
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktUnisportstore har mye på tilbud nå siden sesongene rundt om i europa er ferdige. God service og rask levering. Har kjøpt masse til ungene der både drakter, sko og tilbehør.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Takk for bra tips. Ser de har Barcelona-drakt til en ikke altfor avskrekkende pris.
|
|
|
#13 |
|
Javel
|
Jeg kjøpte flere fotballdrakter på Lillywhites i London for noen år siden. Der har de i flere prisklasser - de hadde også flere tilbud på hele sett med trøye, shorts og strømper synes jeg å huske.
|
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktDet ble italiensk trøye og shorts fra HM og gjett om det var en lykkelig gutt som kunne ha på antrekket på allidretten i går?! "Det er jo Italia?! Francesco (Cars 2) er jo derfra! Så kult, mamma!" At han dro det på i dag morges også får man ta som et godt tegn, selv om mammaen synes det var bittelitt kaldt for det.
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktOfte er det vi voksne som er mest opptatt av at det skal være skikkelig merkevare og sånn.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktNettbutikkene til de ulike premier league lagene har gjerne fjorårets drakter på salg når de nye kommer til høsten. Jeg vet at nevøen min fikk Liverpool skjorte til under 200 kroner med eget navn på ryggen en gang det var tilbud. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
snur
|
Nå er vel mine litt eldre men her duger det ikke med HM-drakt
|
|
|
#18 |
|
bits and pieces
|
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktDuger ikke med H&M her heller for eldste. Det skal være navn bakpå. Om alle de han har er ekte aner jeg ikke, kjøpt på bruktmarked for en slikk og ingenting. Og de holder mye bedre enn den ekte han kjøpte da han var på Tenerife her tidligere i år.
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storebror ønsker seg fotballdraktFemåringen min har Norge-drakt fra Cubus, og syns den er helt topp |
|
|
|
![]() |
|
|