Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvit bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-13, 23:55   #21
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvit bil

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Jeg har hvit bil, og jeg Tectylbehandlet den da den var fabrikkny. Følger du dette opp, er det 15 års rustgaranti på bilen (som er tusen ganger bedre enn produsentens rustgaranti) Jeg syns ikke den er mer møkkete enn den andre bilen, som er sort metallic. På slapsefre blir den helt klart svart på rompa, men det ble den gamle grå vår også, der er den sorte best :-p

Tectyl-behandling er vel under bilen, inne i hjulbuer etc - altså steder som er er like egentlig uansett hvordan farge man har på bilen.

Rustgarantien vil da gjelde for disse stedene, ikke eksterne chassis-plater, som er det man ser av rust på en bil gjerne. Tectyl-behandlingen vil f.eks. ikke gi mindre rust eller noe utvidet garanti på f.eks. bakluken til en bil. Så vidt jeg har fått med meg, har ikke Tectyl kommet med noen løsninger for lakkbehandling, hvilket vil være det som er relevant i denne sammenheng.

Gammel 21-05-13, 00:01   #22
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hvit bil og angrer ikke.

Gammel 03-06-13, 14:14   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bestiller perlemorhvit bil i dag. Det får bare være harry eller umoderne så mye det vil, jeg har ikke tenkt til å bytte den ut med det første og jeg skal like den bilen jeg kjører rundt i. Alternativet var svart, men siden den andre bilen vår er svart ville vi ha noe annet. Jeg gleder meg til den kommer!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:20   #24
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg helt barnslig over hvor lekker jeg syns den nye, hvite bilen er, hver gang jeg ser den. Humrer litt for meg selv om at jeg sikkert treffer akkurat når motebølgen er på vei nedover, men det blåser jeg en lang marsj i!

Gammel 03-06-13, 14:24   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig overrasket over hvor kul jeg synes min spreke Ford Fiesta Sport er i hvit. Den har endel sorte detaljer, så det er liksom ikke kritthvit. Jeg skulle ALDRI ha hvit bil.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:43   #26
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Vi endte opp med en svart bil. Syns den er veldig fin, og er veldig fornøyd. Men den er fin i hvit også.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.