Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - ja eller nei?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 11:08   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Det jeg tenkte med den er jo at mange velger charter for sikkerheten sin skyld.
Og på denne måten får man sikkerhet, samtidig som man kan være ganske på egenhånd. Men klart, det er jo charter.

Sikkerhet? I Spania eller Hellas?!

Jeg legger meg ikke borti hva slags ferie folk velger, AI er sikkert ålreit for mange. Men jeg kan også føle på et stort misjoneringsbehov på vegne av de som velger AI fordi de tror annen ferie er dyrere/mer slitsom/kronglete osv.

Vi ferierer oftest i Frankrike og Italia, og der er det heldigvis langt mellom AI institusjonene. I Italia finnes det ofte ferielandsbyer, som er "lukkede" områder med feriehus/leiligheter i byer, med egen Strand, restaurant, basseng osv. Perfekt alternativ til AI ettersom det bare er å gå ut av porten og være i en vanlig italiensk by, samtidig som man kan la ungene springe overalt på området i lik linje med charterferiesteder.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.