|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: All inclusive - ja eller nei?På dette stadiet i familielivet synes jeg AI er helt topp! Å tråle gater etter gode restauranter, for så å vente 1 time på mat som må slukes på 5 minutt pga overtrøtte barn er ikke spesielt avslappende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: All inclusive - ja eller nei?Vi hadde det da vi var på Kreta i fjor høst og det er utrolig behagelig når en reiser med mange unger. Det gjør vi garantert igjen. Praktisk og slett ikke dyrt når de tre yngste spiste gratis fordi vi var tre voksne som betalte fullpris.
![]() |
#264 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: All inclusive - ja eller nei?Nei. Kunne aldri valgt AI. Det er jo noe av stasen jo å bli kjent med nye matretter og å gå ut på ulike steder for å spise om kveldene. Vi har aldri hatt noe problem med å ta med ungene fra de var små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Shake it out!
|
![]() Sv: All inclusive - ja eller nei?
Vi endre en gang opp med å kjøpe helpensjon på et hotell på Mallorca etter at vi hadde vært der et par dager. Fordi de eneste restaurantene rundt hotellet var engelske fish & chips plasser, buffeen på hotellet var uendelig mye mer variert og fristende. Det var vel da vi fant ut at charter og turistfellet ikke var noe for oss.
![]() |
#266 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Ja, enig! Det er bare tull. Vi har vært masse i Tyrkia, aldri bodd på hotell eller hatt AI, spiser kun på lokale restauranter (type skikkelige Tyrkiske restauranter uten alkohol) og har aldri blitt matforgiftet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det ble vel generaliserende ser jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Ferdiglada
![]() Sv: All inclusive - ja eller nei?For meg er ferie med ungane å gjere minst mulig, at dei er glade og at dagen går på skinner. Minst mulig kløning og arenaer for frustrasjon. Å slippe mas om is og brus, slippe vente på maten i evigheter og å ligge på solstolen min med ei god bok mens ungane badar er ferie for meg. Dermed er AI et strålande valg. Når eg reise på ferie uten barn kunne det ikkje ramla meg inn, hverken av egoistiske eller etiske hensyn.
![]() |
![]() |
#270 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
What? Jeg har utelukkende spist på lokale restauranter i Tyrkia. |
![]() |
![]() |
![]() |