Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-13, 22:34   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Ja, men bare én.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:36   #2
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Ein blå prikk! Blåååååå!

Gammel 05-06-13, 22:37   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Ein blå prikk! Blåååååå!

Nei, tror den er grå. Har sett sånne her før, men husker ikke hvor og hvorfor.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:38   #4
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, tror den er grå. Har sett sånne her før, men husker ikke hvor og hvorfor.

Aww, okay då. Men den var fin.

Gammel 05-06-13, 22:36   #5
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, men bare én.

Hadde akkurat vært å sjekket det samme, og berette om mine funn. Vi har altså hele 16 medlemmer med en rød prikk. Kjenner Se&Hør-Njulaif er veldig nysgjerrig på hva disse folka har gjort for å fortjene det.

Gammel 05-06-13, 22:37   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hadde akkurat vært å sjekket det samme, og berette om mine funn. Vi har altså hele 16 medlemmer med en rød prikk. Kjenner Se&Hør-Njulaif er veldig nysgjerrig på hva disse folka har gjort for å fortjene det.

Hun ene var negativ til vaksiner, husker jeg. Også var det en av dem som dreit seg ut i en debatt om foreldre som glemmer ungene sine i bilen. Jeg husker noen av disse veldig godt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:40   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Hun ene var negativ til vaksiner, husker jeg. Også var det en av dem som dreit seg ut i en debatt om foreldre som glemmer ungene sine i bilen. Jeg husker noen av disse veldig godt.

Ohhh... Høres ut som noen snasne diskusjoner med høy temperatur. Og jeg mistenker at det ikke bare er at man er negativ til vaksiner, men kanskje til og med noe med hvordan man uttrykker dette...?

Jeg har definitivt blitt medlem for sent, det skjønner jeg jo. Alt man har gått glipp av gjennom livet...

Gammel 05-06-13, 22:56   #8
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

En grå er gitt fra en som ikke har over et visst antall poeng. (eller var det innlegg?)

En mørkegrønn er 100 og en lysegrønn er påbegynt hundre.

Eller glem det. Er visst ikke slik på dette forumet.

http://www.foreldreportalen.no/forum...vb3_reputation

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 23:01   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Det er jo lett å finne ut. Det er bare å søke opp innleggene til personene og lese debattene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 23:09   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er jo lett å finne ut. Det er bare å søke opp innleggene til personene og lese debattene.

Det kan jeg jo, og jeg VET jo til og med at man kan det. Men å huske det selv? Litt mye forlangt viser det seg.

Gammel 05-06-13, 22:36   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men bare én.

Det må vi jo gjøre noe med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.