|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Kva skjedde med bilane våre?I går ettermiddag var det plutseleg umogeleg å låse opp dørene på bilane våre med fjernkontrollen. Vi har to bilar, ingen reaksjon på nokon av dei. Mannen skulle reise eit par timar før meg, begge bilane måtte låsast opp med nøkkel i døra på dei tidspunkt vi skulle reise. Begge køyrde dit vi skulle og det fungerte både å låse og låse opp begge bilane med fjernkontrollen på stoppestaden. Vi kom heim på same tid seinare på kvelden og i garasjen fungerte ingen av dei, begge bilane måtte låsast med nøkkelen i døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?Akkutt, synkron batterisvikt i begge nøklene? :hjelpsom:
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?Hadde bilene stått lenge før dere skulle ut med de i går?
![]() |
#4 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?Akutt batterisvikt i begge bilar i tidsrommet ca kl 18 - 22 og kun i garasjen vår og rett utanfor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?Naboens teleslynge?
![]() |
#9 |
<*(((<
|
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?Har dere eller naboene fått dere noe nytt trådløst utstyr i det siste, eller kraftig LED-utebelysning eller noe annet nevnt i listen her?
![]() |
#11 |
<*(((<
|
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?Jeg har googlet litt, det er visst ikke uvanlig at det er lokale problemer med slike nøkler. Frekvensene de benytter ligger visst i et område som EU har godkjent for fri bruk.
![]() |
#14 |
This is normal!
|
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?
UFOer nu tildags altså! De har ikke noe fornuftig å bidra med.
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?Ah! Jeg har stuntet som radiofrekvenskoordinator i det siste, men glemte jaggu å legge inn forbehold i rapporten om eventuelle besøkende UFO-er som benytter seg av åpne frekvenser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
De har muligens ikke limpistoler.
![]() |
#17 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Kva skjedde med bilane våre?Vi opplevde noen ganger at radiosambandet til lokale o-løp slo inn på babycallen, kan det være noe lignende? (Ikke særlig morsomt når man har glemt å skru av før man legger seg, og våkner av mannsstemmer i stua...)
![]() |
#20 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Er du sikker på det? Er du sikker på at det var din mann som kom hjem sammen med deg, og at han ikke egentlig er byttet ut med en av gjestene som hang over garasjen deres? Sjekk, sier jeg, sjekk nøye! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|