Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-13, 23:54   #341
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Game of Thrones

Kjedelig sesongavslutning i kveld.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 06:51   #342
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Kjedelig sesongavslutning i kveld.

Ånei, jeg syntes den var fantastisk. Frysninger over hele meg, måtte til og med gråte en skvett. Tenker på sluttscenen nå da, men jeg likte hele episoden veldig godt. Klarer ikke å vente til neste sesong.

Gammel 11-06-13, 07:41   #343
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Game of Thrones

Jeg fikk også frysninger av sluttscenen men ble vel litt skuffet over resten av episoden.

Gammel 11-06-13, 08:00   #344
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Siste episoden henger fortsatt i, så jeg skjønner at man kan bli skuffet.

Gammel 11-06-13, 08:11   #345
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden vi har stått på hodet i en byggegrøft får vi først sett episoden i kveld, så jeg peller meg ut av tråden, nuh!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 08:43   #346
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skuffet over en episode der noen får en avkappet penis i posten ?

Når starter neste sesong, forresten?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 09:00   #347
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Og jeg som gledet meg til Joffrey sitt bryllup, og så må jeg vente til neste sesong

Gammel 11-06-13, 09:03   #348
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Og jeg som gledet meg til Joffrey sitt bryllup, og så må jeg vente til neste sesong

Jeg skjønte at de ikke skulle ha det i denne episoden da [OBS bokspoilere, ikke les om dere ikke har lest ut SoS!] "Previously On" bare viste at Melisandre sa navnet til Robb da hun puttet iglene i flammene. Men de hadde jo et fint frampeik i rådsmøtet, med Tyrions replikk. (Det var enda en scene der bokfolket så noe annet enn newbiene, tenker jeg.)

Gammel 11-06-13, 09:04   #349
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skjønte at de ikke skulle ha det i denne episoden da [OBS bokspoilere, ikke les om dere ikke har lest ut SoS!] "Previously On" bare viste at Melisandre sa navnet til Robb da hun puttet iglene i flammene. Men de hadde jo et fint frampeik i rådsmøtet, med Tyrions replikk. (Det var enda en scene der bokfolket så noe annet enn newbiene, tenker jeg.)

Vi som har googlet skjønte det også.

Gammel 11-06-13, 09:05   #350
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Standard

Re: Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skuffet over en episode der noen får en avkappet penis i posten ?

Når starter neste sesong, forresten?

Det sier kanskje noe om forventningsnivået.

Gammel 11-06-13, 09:08   #351
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Det sier kanskje noe om forventningsnivået.

Vanskelig å skulle toppe forrige episode, ja.

Gammel 12-06-13, 09:07   #352
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes avslutningen var litt tam.

Men, man fikk jo høre om Reek da.

minibolle mai 2012
Gammel 12-06-13, 10:12   #353
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Helt ok avslutning. Glad det ikke var like heftig som sist uke, da satt vi helt numne igjen etterpå.

Gammel 12-06-13, 10:23   #354
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Men når kommer ny sesong?

Og hva ser vi nå da?

minibolle mai 2012
Gammel 12-06-13, 11:15   #355
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Tidlig 2014 sto det, det er lenge til det

Og da kommer Joffreys bryllup

Gammel 12-06-13, 11:58   #356
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Joffrey ass. Han er så sadistisk. Til og med Cersei innrømte det siste episode, at hun ikke kunne forstå hvordan den snille gutten hadde blitt sånn.

minibolle mai 2012
Gammel 12-06-13, 12:20   #357
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sitter og gnir meg i hendene mens jeg venter på neste sesong.

Men at Varys prøver å betale Shae for å dra fra Kings Landing, er det noe de har funnet på i serien? Husker ikke det fra boka.

Gammel 12-06-13, 12:23   #358
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg sitter og gnir meg i hendene mens jeg venter på neste sesong.

Men at Varys prøver å betale Shae for å dra fra Kings Landing, er det noe de har funnet på i serien? Husker ikke det fra boka.

Det er ikke i boken, nei. Men Shae er på mange måter en annen person i serien enn i boken. Jeg antar de vil forandre i alle fall noe på hennes historie. (Jeg håper i hvert fall det.)

Gammel 12-06-13, 12:27   #359
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mye som ikke stemmer med boka.

Gammel 12-06-13, 12:44   #360
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shae blir jo drept av Tyrion i boken, fordi hun lå med faren hans.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.