Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags sandaler skal dere kjøpe i sommer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-13, 08:11   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva slags sandaler skal dere kjøpe i sommer?

Feriepengene er på konto og jeg skal unne meg noen nye sandaler i år.

Kom med inspirasjon!

Gammel 12-06-13, 08:17   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sandaler skal dere kjøpe i sommer?

Skal du ha lave eller høye? Jeg må ha noen som er ordentlig gode å gå med innimellom de høyere hælene, og bestilte et par knall grønne fra Ecco sin nettbutikk, det er lave traskesandaler med myk såle og mye sol på tærne. http://www.efootwear.eu/product-eng-...646302498.html

Og så har jeg kjøpt disse fra Clarks:
http://www.polyvore.com/clarks_shoes...ng?id=52097027

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 08:32   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke kjøpe noen nye i år, men kan anbefale Gabor-sandaler i skinn med kork-kilehæl. Det er de beste sandalene jeg har hatt i mitt liv og de finnes i mange forskjellige typer.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 08:36   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, enig! Jeg har en hvit variant av disse, som ser litt sånn Marilyn Monroe-aktige ut, og jeg elsker dem så mye at jeg kjøpte et ekstra par på salg på slutten av sommeren. Det er sikkert fjerde sommeren jeg har dem nå tror jeg, og de er fortsatt ikke utslitt. Deilige å gå med også.

Gammel 12-06-13, 09:05   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Henger her for tips. Har ikke kjøpt noen enda, jeg heller. Venter sårt på feriepenger den 20.
Husker i fjor, disse unge jentene som jobbet på AKS hadde så lekre helt flate sandaler og hadde litt (veldig) lyst til å spørre hva slags merke det var, men turte jo ikke det.
Mulig panikkalderen har tatt meg og jeg trenger noe bling-bling-sandaler..

Gammel 12-06-13, 09:25   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har flipflopper fra ethletic og masaiperlemønstrede sandaler fra Pikolinos. Begge kjøpt på LiBe Fair Living ved Birkelunden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 09:32   #7
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har disse. :bekkenløs:

Gammel 12-06-13, 09:42   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, enig! Jeg har en hvit variant av disse, som ser litt sånn Marilyn Monroe-aktige ut, og jeg elsker dem så mye at jeg kjøpte et ekstra par på salg på slutten av sommeren. Det er sikkert fjerde sommeren jeg har dem nå tror jeg, og de er fortsatt ikke utslitt. Deilige å gå med også.

Ja, det er de jeg skal overta når du er lei av dem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 09:42   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt disse fra Wonders (Lille Vinkel):

De er fantastiske å ha på! Og passer både til kjoler, bukser og shorts.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 09:45   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal forøvrig ikke ha nye. Jeg kastet nettopp ti par skandaler, og fremdeles har jeg mange igjen. I fjor kjøpte jeg noen lave og gode fra Soft Walk, og jeg har et par grønne med kilehæl, samt fire par jeg kjøpte for en slikk og ingenting (dvs 120 kr paret) i Polen i mai. De har skinnsåle, men er riktignok ikke de beste på foten, har jeg notert meg, men de er fine.

Gammel 12-06-13, 09:49   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Så mange skandaler i livet ditt Hyacinth, godt du har fått kvittet deg med noen!

Gammel 12-06-13, 09:50   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Så mange skandaler i livet ditt Hyacinth, godt du har fått kvittet deg med noen!

Hehe, ja, det går hardt for seg her.

Gammel 12-06-13, 09:51   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse fra Ecco har jeg brukt de to siste sommerne og de holder nok fint i år også. Veldig behagelige!

Gammel 12-06-13, 09:51   #14
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må ha noen ala de fra Wonders som Kanina viser(de prøvde jeg å få tak i i Barcelona i fjor, men de var utsolgt) ellers var de grønne til Filifjonka veldig fine.
Men jeg har også godt utvalg fra tidligere år.
Flate Gabor, Scholl wedges, Scholl walkers, flate Mjus, Wonders og Khio og Uggs kippere, men jeg mangler de virkelig gode(og fine).

Gammel 12-06-13, 10:00   #15
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Noe sånt kunne jeg tenke meg, men kunne ønske de var litt mer freshe.
Fra Brandos.

Gammel 12-06-13, 14:01   #16
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Disse venter jeg og på. Dårlig rygg og bekken så jeg håper de blir bra.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 14:05   #17
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Får jeg spørre hvor du har kjøpt dem? Er på jakt etter noen sporty sandaler.
Også bekkenløs

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 17:43   #18
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Brandos. Helt normale i størrelsen.

Gammel 12-06-13, 17:58   #19
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lyst på disse fra Lillevinkel sko

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 18:02   #20
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt disse fra ecco, nydelige å gå i.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (140,4 KB, 37 visninger)
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.