Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nei, hvem kan finne på sånt!?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-13, 14:21   #21
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nei, hvem kan finne på sånt!??

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det er en engangshendelse der de involverte ikke visste hva de skulle gjøre.

For de som får containeren full av søppel, tror jeg det er lite interessant om den som dumpet det har gjort det før eller ikke.

Rådvill og desperat? De hadde 10-15 sekker søppel. Søppelfyllingen var stengt.
Løsning: Man tar vare på sekkene selv til fyllingen åpner.

Og hvis man mister hodet fullstendig, prøver man å finne ut hvem sin container dette var og tilbyr seg å betale i ettertid.

Gammel 07-06-13, 15:26   #22
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så moralløs at jeg lo av Bomulls historie.

Gammel 07-06-13, 15:50   #23
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Samme her...man kan ikke være perfekt bestandig i ALLE sammenhenger! (selv om det virker sånn her inne!) en eller annen gang gjør man eller må man gjøre ting som man ikke er så stolt av. Vi gjør alle feil ingen er feilfri!

Gammel 07-06-13, 16:33   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Så humørløse enkelte er.
Morsom historie, selv om man vet at det i bunn og grunn er galt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 16:41   #25
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Så humørløse enkelte er.
Morsom historie, selv om man vet at det i bunn og grunn er galt.

Ja, kjære vene. Jeg lo.

Gammel 07-06-13, 16:42   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bedervet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 16:47   #27
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dette er like morsomt som at folk kjører på en parkert bil og stikker av uten å legge igjen lapp.

Det er ikke noe galt i å fortelle en slik historie, men at flere synes den er morsom, synes altså jeg er rart.

Gammel 07-06-13, 17:42   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg også!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 17:49   #29
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det var morsomt jeg. Som en komisk seinfeldt episode eller noe. Man blir desperat i en sånn situasjon...det er jo ikke som om bomull går rundt og gjør slikt ofte.. hadde vært ufattelig komisk om det var henne det sto om i avisen...

Sist redigert av SpetakkelRandi : 07-06-13 kl 18:09.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 18:06   #30
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Gammel 07-06-13, 19:15   #31
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes dette er like morsomt som at folk kjører på en parkert bil og stikker av uten å legge igjen lapp.

Det er ikke noe galt i å fortelle en slik historie, men at flere synes den er morsom, synes altså jeg er rart.

Jeg synes det er mer på linje med å kjøre inn i en lyktestolpe og stikke av en å kjøre inn i en privat bil.

Dette går jo ikke utover noen privatpersoner.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 19:35   #32
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg synes det er mer på linje med å kjøre inn i en lyktestolpe og stikke av en å kjøre inn i en privat bil.

Dette går jo ikke utover noen privatpersoner.

Og hvis bilen man kjører på tilhører hjemmesykepleien er det like morsomt som dette?

Gammel 07-06-13, 20:06   #33
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke akkurat denne historien var så hysterisk morsom, men jeg har flere ganger ledd av historier som er godt over kanten for hva som er lovlig. Det går da godt an og være inneforstått med at enkelte ting og situasjoner folk har vært borti ikke er lovlig og samtidig le litt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 20:06   #34
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Og hvis bilen man kjører på tilhører hjemmesykepleien er det like morsomt som dette?

Gammel 07-06-13, 20:08   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg synes ikke akkurat denne historien var så hysterisk morsom, men jeg har flere ganger ledd av historier som er godt over kanten for hva som er lovlig. Det går da godt an og være inneforstått med at enkelte ting og situasjoner folk har vært borti ikke er lovlig og samtidig le litt.

Ja. Å syns noe er komisk eller morsomt betyr ikke nødvendigvis at man syns det er kult, greit eller anbefalt.

Gammel 07-06-13, 20:12   #36
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det går da godt an og være inneforstått med at enkelte ting og situasjoner folk har vært borti ikke er lovlig og samtidig le litt.

Det er jeg helt enig i.

Gammel 07-06-13, 20:25   #37
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Ja. Å syns noe er komisk eller morsomt betyr ikke nødvendigvis at man syns det er kult, greit eller anbefalt.

Akkurat dette synes jeg er et viktig poeng.

Gammel 13-06-13, 01:13   #38
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler ikke av slike ting som dette
Hvis det ikke var så farlig å legge fra seg det bedervede kjøttet kunne man jo bare lagt det i sin egen søppelkasse da, eller utenfor sitt eget hus i lukkede sekker? Det var vel like lave temperaturer og luktfritt der som der kjøttet til slutt ble dumpet.

Og det er ikke videre greit å dumpe det et sted noen måtte orge henting, kasting, betale for det, holde ut med lukten, og selv ha mindre plass i den containeren de hadde bestilt.

Den avisartikkelen det var linket til beskriver vel i stor grad hvordan jeg hadde tenkt hvis jeg hadde kommet på jobb og oppdaget at noen hadde dumpet bedervet kjøtt i den containeren jeg var ansvarlig for.

En tabbe, ubetenksomt, korttenkt? Ja, det har jeg forståelse for.
Men morsomt? Nei, overhodet ikke.
Hvis HI ikke har lyst på "humørløse" tilbakemeldinger på dette skjønner jeg ikke hvorfor det legges ut heller...?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 02:20   #39
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Syns jeg ser dere, lettere panisk med stadig voksende stank i bilen!
Det er ikke alltid man får til å gjøre hva som er moralsk rett, syns du var løsningsorientert jeg
Det er da jammen ikke lett å oppbevare 15 søppelsekker med stinkende mat uten at rotter og andre, spesielt interesserte finner veien heller.

Gammel 13-06-13, 07:37   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nei, hvem kan finne på sånt!?

Jeg ser det veldig for meg.

Jeg både ler OG ser at det ikke var en god løsning.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.