Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Virkelig vannfast eyeliner?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-13, 18:21   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virkelig vannfast eyeliner?

Jeg har en vannfast eyeliner (blyant) fra Dior som jeg er superfornøyd med - bortsett fra når det er varmt i været. Vanligvis holder den seg like pen fra morgen til kveld, men på varme sommerdager ser jeg ut som en gother før arbeidsdagen er over...

Noen som har tips om en virkelig vannfast eyeliner som også holder i varmen?

Gammel 15-06-13, 12:50   #2
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Virkelig vannfast eyeliner?

Jeg har noen liquid liners i fra Gosh som er skikkelig vannfaste, men jeg trur de bare finnes i farger. Den mørkeste jeg fant er i en mørk grå farge. Jeg kjøpte mine på Vita.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 13:12   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Jeg har noen liquid liners i fra Gosh som er skikkelig vannfaste, men jeg trur de bare finnes i farger. Den mørkeste jeg fant er i en mørk grå farge. Jeg kjøpte mine på Vita.

Har du god erfaring på veldig varme dager også?

Har lest tips om Gosh et annet sted også, så det tror jeg jemmen jeg skal prøve!

Gammel 15-06-13, 13:16   #4
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

De sitter som lim, må bruke makeupfjerner beregnet på vannfaste saker og gni skikkelig for å få alt av.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 13:17   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Takk for tips!

Gammel 15-06-13, 13:21   #6
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har denne:

Og den holder iallefall opp til 40 grader, for jeg har brukt den i varmere strøk mange ganger. Det er generelt den beste eyelineren jeg har prøvd og en av de få hvor jeg ikke blir vaskebjørn innen dagens slutt. Ikke koster den allverden heller. Og den er drøy i bruk.

Gammel 15-06-13, 13:22   #7
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Å du hellige jul!! Det var et digert bilde! Jaja, så ser dere hvilken det er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.