Sv: PC til 12-åring?
Opprinnelig lagt inn av ddddajsd, her.
Jeg har hatt endel forskjellige pcer som f.eks acer osv.. Det har ikke holdt et år engang.. Etter noen måneder har pcen blitt utrolig treg og den har blitt så varm at en skulle tro den skulle eksplodere. Jeg valgte å kjøpe Macbook Pro, og jeg har hatt den i snart 3 år, og den er like god som ny!
Virkelig verdt å legge litt penger i det, om du vil det skal vare.
En tilbakevendende greie: Anbefale MBP som topp maskiner, der sammenligningen er billige pc-er.
Acer har vært gjennom en omformingsprosess de par siste årene, og jobber vel egnetlig nå med at en del av de billigste modellene skal ut av sortimentet - eller selges under Packard Bell-navnet. Mao, de har som mål å bli litt mer "high end", men foreløpig er det fortsatt en del billigmodeller fra selskapet.
Det er ganske klart at det er noe helt annet man får til 3500-5000 kr enn for 10000-15000 kr. Det er egentlig ikke så mye opp fra 3500 kroner man skal før det blir betraktelig bedre.
Disse billigmaskinene er ellers ikke noe jeg ville ha anbefalt hvis det er pc-er som skal fraktes mye rundt om kring. Det er de ganske enkelt ikke bygget for. Det er mer maskiner som skal fraktes innenfor hjemmet.