|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Irritert og kløende hodebunnJeg klør!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Irritert og kløende hodebunnJeg kjøper gjerne slike klorevotter. Min erfaring med rufsete hodebunn er at den blir bedre når jeg er gravid, og når jeg stresser lite.
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Irritert og kløende hodebunnMy childbearing days are over.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Irritert og kløende hodebunnJeg har halvlangt og tykt hår og det går bra dersom jeg bruker SebaMedsjampo og _ikke_ setter opp håret før det er helt tørt.
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Irritert og kløende hodebunnHos frisøren i går fikk jeg anbefalt Kerastase Initialiste. Klør ihvertfall ikke i dag, men har ikke testet over lengre tid. Jeg bruker ellers hodebunnsgelen til Acos fra apoteket.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Irritert og kløende hodebunn:noterer:
|
|
|
#9 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Irritert og kløende hodebunnI følge frisøren min er det ofte fukt som er problemet, eller det forverrer problemet. Derfor er det viktig å føne håret med en gang etter vask, spesielt håret nær hodebunnen. Tykt hår er gjerne en ulempe med tanke på hodebunnen da det blir tett og fuktig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Irritert og kløende hodebunnJeg har vært mye plaget med tørr og kløende hodebunn, men har blitt veldig mye bedre etter at jeg begynte med balsammetoden. Iallefall inntil sist hårvask, da jeg prøvde meg med en annen vaskebalsam. Den inneholdt parfyme, noe som gjorde hodebunnen min sinna.
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Irritert og kløende hodebunnJeg vasker ikke håret hver gang, bare skyller det og bruker balsam. Det er jo bare fersk svette som lett kar seg skylle ut med vann. Også vasker jeg en gang i uka.
|
|
|
#12 |
|
Leser
|
Sv: Irritert og kløende hodebunn
Du har sikkert rett i at dette er problemet her (i og med at det kom med økt vask og dusj), men ene datteren min har ekstremt irritert og kløende hodebunn, uten at hun har tykt hår eller vasker det ofte. (Hun kan klø til hun blør)
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Irritert og kløende hodebunnJeg fikk samme problem da jeg begynte å trene, og det eneste som løste det for meg var Fungoral shampo.
|
|
![]() |
|
|