Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hver gang vi møtes 2013

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-13, 13:16   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Kommer ikke til å følge med. Skjønner at de må ha noen yngre alibier, men i mine øye har verken Samsaya eller Rybak en "bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program. :gammel:

Gammel 21-06-13, 13:55   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kommer ikke til å følge med. Skjønner at de må ha noen yngre alibier, men i mine øye har verken Samsaya eller Rybak en "bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program. :gammel:

Jeg har ikke sett noen av de andre sesongene, men jeg vet jo hva det går ut på, og det du nevner slo meg også. HVor gøy er det når de to har hver sin hit og ingenting annet?

Men, jeg er ingen fan av konseptet og syns hele greia må bli litt kjedelig og langtekkelig, så det er sikkert noe jeg misser.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 14:09   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen? Eller Marion Ravn?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 14:39   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen? Eller Marion Ravn?

På ingen måte. Jeg har ikke sett noen sesonger, verken her eller der, så jeg bare synser i vei ut fra klipp fra den norske sesong 1. Det vil liksom ha begrenset underholdningsverdi å høre noen andre fremføre det ukjente sjettesporet fra den og dens eneste plate.

Gammel 21-06-13, 16:22   #5
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Timbuktu og Laleh var jo helt fab i sin sesong. <3

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 06:18   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen?

Nuvel, Timbuktu har jo vært en relativt kjent artist i en liten evighet, men er altså ikke din musikksmak, skjønner jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 07:35   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nuvel, Timbuktu har jo vært en relativt kjent artist i en liten evighet, men er altså ikke din musikksmak, skjønner jeg.

Jeg kjenner han bedre enn du aner, gitt. Jeg vet faktisk nøyaktig når han slo igjennom.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 17:21   #8
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner han bedre enn du aner, gitt. Jeg vet faktisk nøyaktig når han slo igjennom.

Men likevel synes du at han ikke har ""bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program", slik jeg tolket tidligere svar fra deg?

(Jeg er ikke blodfan, men mannen min har alltid hatt sans for fyren, så det er mulig at jeg tror at han er "bredere" enn det han virkelig er.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.