|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Kommer ikke til å følge med. Skjønner at de må ha noen yngre alibier, men i mine øye har verken Samsaya eller Rybak en "bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program. :gammel:
![]() |
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013
Jeg har ikke sett noen av de andre sesongene, men jeg vet jo hva det går ut på, og det du nevner slo meg også. HVor gøy er det når de to har hver sin hit og ingenting annet?
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen? Eller Marion Ravn?
![]() |
#4 |
intro
|
På ingen måte.
![]() |
![]() |
#6 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nuvel, Timbuktu har jo vært en relativt kjent artist i en liten evighet, men er altså ikke din musikksmak, skjønner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Jeg kjenner han bedre enn du aner, gitt. Jeg vet faktisk nøyaktig når han slo igjennom.
![]() |
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men likevel synes du at han ikke har ""bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program", slik jeg tolket tidligere svar fra deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|