Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Nick - kjønn og andre attributter

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-13, 10:28   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Jeg er naiv på sånt. Siden det overveldende flertallet her inne er damer så antar jeg at alle er damer såfremt nicket er helt tydelig på det motsatte. Ikke at det spiller så stor rolle for min del.

Gammel 25-06-13, 10:31   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg bare tulla! Dere kan jo ikke skrive sånn!

Nå nei, du. No bli det sånn hær. For bestaindi!
Så slipp du å bli åverraska når vi træffes en gang.

Gammel 25-06-13, 10:34   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå nei, du. No bli det sånn hær. For bestaindi!
Så slipp du å bli åverraska når vi træffes en gang.

Jammen jeg lover å ikke bli overrasket. Jeg skal ikke lette på et øyenbryn en gang. Lover!

Men treffes skal vi. Såh!

Gammel 25-06-13, 17:52   #4
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er naiv på sånt. Siden det overveldende flertallet her inne er damer så antar jeg at alle er damer såfremt nicket er helt tydelig på det motsatte. Ikke at det spiller så stor rolle for min del.

Jeg er som Tjorven. Her er man kvinne inntil det motsatte er bortimot bevist.

Ja, og så blir jeg stadig vekk forfjamset av Pappalille.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.