Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vippeextensions i Oslo. Hvor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-13, 23:13   #41
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vippeextensions i Oslo. Hvor?

Åh hehe, nei det er bare den tynne eyelineren. Har sett på ulike blogger at den ser sånn ut.
Skal prøve bangerhead neste gang

Gammel 27-06-13, 23:14   #42
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Åh hehe, nei det er bare den tynne eyelineren. Har sett på ulike blogger at den ser sånn ut.
Skal prøve bangerhead neste gang

Vent og se om prøvekaninen mister øyevippene først, da Jeg fikk en 3,2 ml flaske.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 01:54   #43
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker LashFusion og har fine laaaange vipper.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 10:28   #44
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Neu Lash har jeg vært på nippet til å anskaffe flere ganger men har kommet over endel informasjon som har fått meg til å bli betenkt. Det høres fint og flott ut men det inneholder ingredienser som ikke nødvendigvis er bra - dette har jeg sakset fra Aftonbladet:

Använd inte produkter som påstår sig förlänga ögonfransarna, varnar Läkemedelsverket. Flera produkter innehåller nämligen prostaglandiner som kan orsaka olika biverkningar.
Prostaglandiner är ett hormonliknande som används i flera ögonläkemedel och kan orsaka klåda, rodnad av ögonvitan, ögonsmärta samt förändring av ögonlocksfärg. Medlen kan till och med förändra ögonfärgen genom att de ökar pigmenteringen i regnbågshinnan, enligt verket.

En svensk venninne av meg har brukt produktet lenge og ikke opplevd slike bivirkninger som nevnt men derimot skikkelig vippeloss når hun sluttet med produktet. De nye som vokste ut er lysere og sprøere og hun angrer på bruken nå.

Såh - jeg holder meg til gamlemåten med tang og mascara.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:29   #45
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Mamari, du var da en skikkelig gledesdreper Men takk for informasjon, altså. Jeg så bilder av ei som hadde fått allergisk reaksjon på øyet etter bruk av dette, ikke pent..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:50   #46
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Mamari, du var da en skikkelig gledesdreper Men takk for informasjon, altså. Jeg så bilder av ei som hadde fått allergisk reaksjon på øyet etter bruk av dette, ikke pent..

Det er jo noen som reagerer på alt.
Så lenge du bruker det med måte og tester litt først er det vell ingen fare.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 15:17   #47
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er bivirkninger ved alle slike produkter. Man bør være obs på at en av bivirkningene kan være fargeforandring av øyet ja, og gjøre seg opp en mening om man syns det er ok eller ikke.
Dette er et produkt som er testet av øyeleger, og jeg føler det er helt safe å bruke.
Vet også at når man slutter med det kan man få ganske stusslige vipper, men man kan jo bruke det en evighet. Et par ganger i uka for å vedlikeholde i mange mange år. Kan fint klare det kjenner jeg.

Og om så mange år finnes det sikkert en vidundermiks. Et strøk, og vippene blir tykke og lange for alltid

Lilletrille: Den siden så veldig seriøs ut, så jeg tror det er ganske trygt å bruke NeuLash derfra.
Jeg kjøpte 3,2 ml for 899.

Gammel 28-06-13, 16:30   #48
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte på Face it i Bogstadveien.

Man må bruke det hver dag den første måneden, og så kan man bruke tre dager i uka etter det. Når man slutter med det, så blir det ganske stusselig før man får tilbake sine egne gamle vipper. Jeg har ingenting å tape, og tenker at det er helt greit. Har man vipper man eeegentlig er fornøyd med ville jeg nok ha tenkt meg godt om, men jeg hadde sikkert tatt det uansett.

Hm, nå ble jeg litt skeptisk. Er egentlig fornøyd med vippene, det er mascaraen jeg gjerne skulle sluppet. Så egentlig er det kanskje ikke extensions jeg skal ha? Nå er jeg litt forvirret gitt..

Gammel 28-06-13, 17:35   #49
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har googlet og lett, og har lest om 99 stykker som er superfornøyd og én som er misfornøyd (Mamaris tilfelle). Jeg tror jeg bestiller!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 18:26   #50
Levic

Levic sin avatar

Standard

Bille: Hvis du har mørke vipper i utgangspunktet kan du nok få tykke, lange og fine vipper med NL. Hvis de er lyse må de jo farges for å synes.
Mine venninner som har extensions bruker ikke mascara. Vippene som festes er såpass mørke og tette. Det må vedlikeholdes hver 5.uke ca.

Gammel 05-08-13, 20:48   #51
Levic

Levic sin avatar

Standard

Da er det på tide å evaluere her.

Har brukt NL i fem uker ca, og ser vanvittig stor forskjell. Jeg føler jeg har på meg løsvipper, de er superlange. Skulle gjerne hatt tykkere også, men det er nok fordi jeg er en ganske tynnhåret person. Har glatt tynt hår, ikke noe særlig vekst andre steder på kroppen, og øyevippene har alltid vært blasse.

Kommer til å bruke det resten av livet (sånn ca). Virkelig noe som funker som det skal.

Gammel 05-08-13, 20:53   #52
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Før og etter- bilder!

Gammel 05-08-13, 21:55   #53
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Jeg har brukt vippeextensions i over ett år nå, og er superfornøyd! Jeg hadde ganske tette og lange vipper fra før, men brukte maskara for å se "våken og fresh" ut. Siden jeg er skikkelig glad i å sove og helst vil sove lengst mulig om morgenen så var det perfekt for meg.
Jeg fyller på ca hver 4 uke og det tar 30 min.
Hun som gjør det på meg fyller på ca annenhver vippe, trenger ikke mer siden vippene mine er så tette fra før. Hun sier også at mine vipper ikke er blitt noe særlig slitt av behandlingen. Så jeg kommer til å fortsette.

Gammel 05-08-13, 21:58   #54
Silje sol
Aktiv

Standard

Her kan dere se mitt før og etter bilde:

(burde nappet brynene, hehe).

Dette var da jeg tok på første gangen. Nå bruker jeg litt tynnere vipper, så det blir litt mer naturlig. Men de fleste såg ikke at det var vippeextensions før jeg sa det, så det ser ut som meg med mascara.

Gammel 05-08-13, 22:18   #55
Levic

Levic sin avatar

Standard

Har ingen før- bilder, men jeg hadde null øyevipper. Skikkelig tynne og korte, og jeg slet med å få synlige og tykke vipper med mascara. Uten at de ble klumpete og stygge (for det er det verste jeg vet om).
Her er et etter-bilde.
[IMG][/IMG]

Gammel 05-08-13, 22:20   #56
Levic

Levic sin avatar

Standard

[IMG][/IMG]

Gammel 05-08-13, 22:22   #57
Levic

Levic sin avatar

Standard

Silje Sol, extensions er helt klart mye finere. Det krever litt for mye for min del, for det må jo fylles på. Med dette middelet er det jo egne vipper som vokser og gror.

Gammel 05-08-13, 22:26   #58
Silje sol
Aktiv

Standard

Silje Sol, extensions er helt klart mye finere. Det krever litt for mye for min del, for det må jo fylles på. Med dette middelet er det jo egne vipper som vokser og gror.

Ja, det middelet har jeg hørt mye bra om. Tanten min bruker det, og er veldig fornøyd. Jeg syns det er mindre stress å fylle på vipper en gang i måneden. Ligger å slapper av 30 min, herlig!

Gammel 05-08-13, 22:30   #59
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har prøvd Luca lash kjøpt på salong. Virket ikke på meg.

Gammel 06-08-13, 01:16   #60
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

NL ligger( den store ikke den lille prøvepakken) på rundt 5-600 med frakt på ebay.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.