|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Jeg blir plaget av at folk eier hunder. Jeg er alltid redd når hunder er i nærheten, og det skjer ganske ofte. Jeg har likevel aldri tenkt at hundeeiere er egoistiske som skaffer seg hund selv om jeg blir plaget av at hunder blir holdt som kjæledyr.
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg synes løse hunder og hundebæsj er like irriterende som om det er en katt altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
Det samme synes jeg gjelder hundehold i og for seg. Og en god del vaner som naboene har.
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg synes ikke det er noe problem med katter som bæsjer under terassen vår, den kan vi bare bryte opp og legge ny med jevne mellomrom. Det er tross alt vår skyld at vi ikke har lagt jerngitter under slik at de ikke graver seg inn. At de kommer inn og tisser på sko, gardiner, sofaer og leker får vi bare tåle, vi lever tross alt i verdens rikeste land. Og, se, jeg har nye gardiner nå, ikke helt frivillig, men de er riktig så pene og luktfrie - enn så lenge. Bæsj i bed og i hagen vil jeg ikke nevne, engang.
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Katter er til nytte når det gjelder mus og rotter. Det er mange som har hatt problemer med mus og rotter, og som har blitt kvitt de ved å skaffe katt.
![]() |
|
|