|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnJeg hadde vel ikke klart å kommentert det om jeg møtte mennesker som kalte ungen sin Arwen, Eowyn eller Frodo eller noe slikt, men jeg har sett det på forum på nett. Og har da klart å ikke si noe. Ikke at de navnene er stygge altså, men de er så spesielle og tydelig ut fra en bok at det blir litt ... rart.
![]() |
#2 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du ikke liker venners navn
Arwen er faktisk et fint gammelt nederlandsk navn.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hæ?? Har aldri hørt det navnet i Nederland, langt mindre sett det i Nederland. Er du sikker på at det ikke er skotsk, irsk, walisisk eller noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
--
|
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnVi kommer til å gi snuppa i magen et navn som jeg har merket at de fleste sier: "Ååå, det har jeg aldri hørt før". Få som sier de liker det, eller synes det er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnSambos tante, har sagt rett ut at lillebrors navn ikke er fint. Det er ikke et staut navn. Navnet er et gammelt navn, men muligens ikke det som er mest brukt der som sambo er fra. En av figurene i Kardemomme by, har det navnet.
![]() |
|
|