Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Tenk i en perfekt verden *drømme*
Nei altså i borettslaget her har vi 2katter som bor.
Den ene er en som jeg kaller kalkun, ikke spør, men en sånn hårløs greie. Den er jo aldri ute, for det er barnet til ungkaren som har bodd der i hundre år. Han går på do, , jepp på DO og tisser. Syns det er fryktelig festlig, og skulle gjerne sett det selv. 
Den andre, er en katt du ikke må se på når han er ute, en perser, og når han er ute, og hvis du hoster, da frysern til is. Altså en livredd liten herremann. Hvor han gjør fra seg aner jeg ikke, men han er ikke så mye ute han heller, så sikkert inne.
Vi har 3hunder som bor her. 2 a de er mine. Og den siste er en nabo sin. Jeg har en som ikke lager lyd, mens en som er 6mnd og ikke helt har skjønt at han ikke får lov å lage lyd, han nærmer seg, men han er ikke helt der enda. Mens den siste hunden, lager lyd helt gratis. Og jeg har blitt oppringt av beboere kl 1 om natta fordi dette dyret sto å lagde ett helvete.
Så for oss er faktisk hund større "problem" enn katt.
Vi har en del streifekatter, men nå er det presenning over sandkassen så går ikke oppi der heldigvis. 
Jeg kunne ønske at katter ble på lik linje med hunder. Altså at man fikk bort store deler av huskatt bestanden, at de ble sterilisert, og chippet. Og at man fikk SALG av katt på lik linje med hund. Kanskje da man også slipper og lese om disse grusomme historiene hver bidige forsommer.