|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#301 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Joda, jeg ser den. Men nabo 1, som er mest "plaget" med vår katt, hadde kanskje tatt den som var mest samvittighetsfull, og det er nok oss. Vi er de eneste som har innedo og har kastrert og chipet katt. Og kanskje de eneste som innser at katten vår kanskje ikke er til glede for andre enn oss selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det stemmer ikke. Vi snakket hyggelig til nabokatta i lang tid før den begynte å snike seg inn for å tisse.
Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi. Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm. Sist redigert av Teflona : 03-07-13 kl 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
audio, video, disco
Du hadde blitt irritert av å bruke x antall kroner på å erstatte sko, gardiner osv som er tisset på av hankatt. Jeg lover. (Aner ikke hvorfor innlegget til Madicken kom to ganger og gidder ikke fikse det)
![]() |
#304 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriKatter er katter. De er dyr som går løst og så lenge eierne passer på dem, steller med dem og gir dem mat og omsorg, så pleier de altså ikke adoptere nye familier.
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 03-07-13 kl 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg sa at de ikke driter i hagen din om du klør dem bak øret. Inn for å tisse er noe helt annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg må si at jeg faktisk er genuint forundret over de av dere som nekter å forstå at deres eller andres kattehold kan være et problem og som mener at mitt og flere andreskqtteproblem skyldes at vi er så himla bortskjemt. Jeg synes det er rimelig spesielt å hevde at msn skal slutte å syte. Jeg synes også det er et forunderlig sammentreff at alle som mener at vi bare må leve med katteskit, kattetiss, uinviterte kattegjester i huset og kattehår i utemøblene, har katt selv.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
audio, video, disco
Seriøst? Gjøre sitt? Akkurat hvordan gjør man det? Aldri ha et vindu oppe? Huske å lukke alle dører selv om det et varmt, selv små barn må huske det? I mitt hode er det langt mer naturlig at folk kastrerer hankattene sine. DET hadde vært å gjøre sitt, dersom man skal ha katt i tettbygd strøk.
![]() |
#308 |
audio, video, disco
Å, men de driter i hagen også, men det koster meg ikke så mye, annet enn tid og arbeidsinnsats, så for meg er det det minste problemet.
![]() |
#309 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Det er akkurat denne "sånn er det jo bare" som viser en slik grenseløs mangel på evne til å forstå at folks aktive valg om å anskaffe katt er til ulempe for naboer. Hvorfor i alle dager skal jeg dekke utemøblene mine med presenning, strø kjemikalier (jeg antar at slike anti-katt-pellets inneholder stoffer som ikke naturlig forekommer i en hage) i kjøkkenhagen og ellers ta forholdsregler når det er du som velger å ha katten? Hagen min plager ikke deg, så forventer jeg at katten din ikke plager meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Passiv
|
Må bare signere hele dette avsnittet og spesielt det jeg har uthevet. |
![]() |
![]() |
#311 |
This is normal!
|
Jeg må bare:
![]()
![]() |
![]() |
#312 |
Mother of Dragons
|
Visst.
![]() |
#313 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
This is normal!
|
Menn liker best å gå løst, vet du, og så lenge kona passer på dem, steller med dem og gir dem mat og omsorg, så pleier de ikke adoptere nye familier.
![]() |
![]() |
#315 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriEsme: visst kan man irritere seg over små ting og mellomstore ting. For meg er det likevel viktig og hensiktsmessig at den følelsesmessige intensiteten står i forhold til tematikken. Hvis ikke, så står misforholdet i veien for budskapet.
![]() |
#316 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriNei, Zoe, jeg synes faktisk ikke det. Jeg synes deal with it er gjennomgående i denne tråden, til min store overraskelse, faktisk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriFor øvrig så "irriterer" jeg meg over de som rir forbi her med hest.... da snakker vi masse bæsj. De plukker ALDRI opp etter seg. Det er like morsomt hver gang jeg skal rygge ut av innkjørslen min og prøve å unngå å treffe de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
This is normal!
|
Vel, skal du ha noe å legge på grillen, må nesten bøndene få dyrke åkeren sin.
![]() |
![]() |
#319 |
Mother of Dragons
|
Men hva vet du om intensiteten jeg har når jeg peller kattemøkk? Jeg sukker tungt liksom og plukker det opp. Jeg skremmer heller ikke katta som har gjort det. Det er en fiksjon inne i hodet ditt at alle som skriver her er så rasende på katta.
![]() |
#320 |
Ringskrømt
|
Jeg hadde ikke oppbevart sko, gardiner, hageputer osv. der hvor sånt kan skje. Jeg har daglige runder i hagen (når jeg har fri) og sjekker hage og enten kjeppjager sløve unger til å plukke opp tingene sine, eller så gjør jeg det selv hvis ungene som ved magi har forsvunnet. Vogn settes inn i garasjen umiddelbart pga regn, katter, unger, fugler som driter. Jeg oppbevarer hageputer inne eller under rumpa mi og det hadde ikke kostet meg 2 kalorier å si til naboen at hannkatten hans tisser på hvadetmåttevære, men kattene heromkring er kastrerte, og bæsj er ikke noe problem. Og jeg driter såklart i de som ikke sier noe skulle det være et provblem, da får de for pokker si fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|