|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Nokon planlegg hageEg planlegg hage og vil gjerne ha innspel frå andre hageinteresserte.
|
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Nokon planlegg hage
Nei... Altså, når du seier det på den måten...
|
|
|
|
#4 |
|
One of These Days
|
Sv: Nokon planlegg hageJeg liker hage og har ingen. Kan jeg få lov til å leve ut hagedrømmen min hos deg please? Jeg kan plante løk i bed, lage bed og plante planter. Over en prat går det helt fint å luke også. Please??? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Nokon planlegg hageBlæ, her hadde jeg skrevet masse og så forsvant det!
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 05-07-13 kl 09:35. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Nokon planlegg hageTenk på "The rule of three" når du planlegger.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 05-07-13 kl 10:16. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Nokon planlegg hageHer er noen ideer.
|
|
|
#9 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Nokon planlegg hageDet med kjøkkenhage i pallekasser var smart. Då kan vi kanskje plassere dei inntil husveggen utan å drenere så veldig og. Og jatakk til å få dei opp i høgden, då kan eg kanskje klare å pusle litt der sjølv på gode dagar. Eg har lyst på salat, redikker, sukkererter og litt krydder i første omgang. Så får eg avansere når eg har fått dreisen på det.
|
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Nokon planlegg hageJeg synes ting er best når man etterligner naturen. Da har man litt i underkant av en kvadratmeter av hver plante. Slik får man virkelig et inntrykk av planten og blomstene.
|
|
|
#12 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Nokon planlegg hage
Det er ein god observasjon og du har jo heilt rett! Det blir veldig "oppstilt" når det blir rekker med planter.
|
|
![]() |
|
|