|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har Ken Follets Kjempenes Fall og Linn Ullmann Det dyrebare. Rekker ikke så mye mer på 14 dagers tur, har småbarn å passe.
|
|
|
|
#43 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?
Den vurderer jeg også etter at vi snublet over filmen her en kveld.
|
|
|
#44 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva skal du lese i sommer?Har så langt lest tre bøker på ferie; Mindfulness for foreldre, Inferno av Dan Brown og The Ocean by the End of the Lane av Neil Gaiman. Browser Amazon as we speak for nye bøker til Kindle'n, og henger litt rundt her for tips
|
|
|
|
#45 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg kjøpte Sirkelen av Mats Strandberg, Sara B. Elfgren på fredag, men ble ferdig med den i løpet av helgen. Heldigvis er fortsettelsen, Ild, på vei i posten. Må bare klare å spare den til jeg har ferie. Sist redigert av Éowyn : 26-06-13 kl 01:48. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Grått hus
![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Nå holder jeg på med "Snøbarnet" |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?En mann ved navn Ove, i alle fall.
|
|
|
#48 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg tror jeg bestiller denne, i hvert fall, etter å ha hørt forfatteren lese opp "The man and the moose" på This American Life i går: http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_no...the+Day+kindle
|
|
|
#49 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal lese Bellwether i hvert fall. Så får vi se hva som dukker opp.
|
|
|
#51 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg leser dessverre ikke så mye.
|
|
|
#52 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg sa vel Fifty Shades, og joda, jeg har lest halvannen bok nå. Har også oppdaget Jussi Adler-Olsen og er også der godt uti andre bok. Dessuten venter Politi på meg når jeg kommer til lillesøs (håper de er ferdige begge to), og jeg har bestilt de to første Game of Thrones-bøkene. Kommer nok ikke til å bli fri for lesestoff med det første.
|
|
|
#54 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Nå har jeg lagt inn bestilling på biblioteket og tror familien kan glemme å få kontakt med meg resten av sommeren.
|
|
|
#56 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg er i gang med denne mye omtalte Posthornet, og husker hvorfor jeg ikke har lest Vigdis Hjort på årevis. Hun skriver utvilsomt bra, men det blir for deprimerende med så mye deprimerende mas, og det stutte språket.
|
|
|
#57 |
|
Leser
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal begynne å lese engelske bøker, men er usikker på om det blir i sommer (engelske tegneserier har jeg begynt på. Gjenleste første av Fables i går.
|
|
|
#58 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Hittil i sommer, har jeg lest "Politi", av Jo Nesbø, "Smil det videre" av Karianne Viken, og "Dypet" av Tom Kristensen.
|
|
|
#59 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg hadde ingen konkrete leseplaner, men handlet litt på salget til Ark, og har dermed gjort ferdig
|
|
|
#60 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg holder på med siste til Åsa Larsson på lydbok. Har lest Politi, og en romatisk drama-sak som het Jenta på Klippen.
|
![]() |
|
|