Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vaksine"propaganda"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-13, 20:33   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksine"propaganda"?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Nederst i artikkelen står dette:
Vaksinasjonsprogrammet i vestlige land supplees stadig og man finner at barn opp til 6 års alder gjerne har mottatt så mye som 49 doser av i alt 14 vaksiner.
Leger og forskere peker på den stadig forverrede helsetilstanden hos barn siden 60-tallet. Økning av astma, allergi, diabetes, autoimmune sykdommer og nevrologiske dysfunksjoner i form av innlæringsproblemer, ADHD, autisme, krampetilstander og nevropsykiatriske tilstander er påfallende og sammenfaller tidsmessig med økt grad av vaksinering i samfunnet.

Det vises ikke til noen reelle forskningsresultater på dette.

Jeg tror dette er vissvass.

Men la oss nå for moro anta at det stemmer: selv har jeg flere allergier, som plager meg en hel del. Begge ungene har lese- og skrivevansker. Hvis det nå var slik at disse tingene kunne tilskrives vaksinene, så hadde jeg likevel ønsket å vaksinere ungene mine. Jeg vil nemlig mye, mye heller ha barn med allergi, dysleksi eller ADHD enn barn som er lamme av polio eller døde av meslinger. Enkeltpenkelt valg, faktisk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.