Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flislegge gulv, ca pris - Eller noe vask som funker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-13, 20:30   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flislegge gulv, ca pris - Eller noe vask som funker

Eierskifteforsikringen dekker vel ikke ting du burde sett før overtakelse? Var ikke flekkene der da du kjøpte huset?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 21:04   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eierskifteforsikringen dekker vel ikke ting du burde sett før overtakelse? Var ikke flekkene der da du kjøpte huset?

Det kommer kanskje an på hva som er sagt eller skrevet om flekkene? Ville undersøkt det jeg.
Nye fliser oppå disse burde vel ikke bygge mer enn Max 1cm, så det kan være et alternativ kanskje? Bedre enn å skulle ta av og legge nye pga membran og slikt.

Det første jeg tenkte da jeg så bildet og ikke hadde lest så tenkte jeg at det likner fliser som skal behandles. Og det stemte jo. Marmorflis? Sns flekkene ser ut som de liksom ikke ligger oppå, men er "etset" inn?

Gammel 15-07-13, 21:07   #3
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det kommer kanskje an på hva som er sagt eller skrevet om flekkene? Ville undersøkt det jeg.
Nye fliser oppå disse burde vel ikke bygge mer enn Max 1cm, så det kan være et alternativ kanskje? Bedre enn å skulle ta av og legge nye pga membran og slikt.

Det første jeg tenkte da jeg så bildet og ikke hadde lest så tenkte jeg at det likner fliser som skal behandles. Og det stemte jo. Marmorflis? Sns flekkene ser ut som de liksom ikke ligger oppå, men er "etset" inn?

Ja er marmorflis.
Som visstnok ER behandlet.
Har snakket med tidligere eier.

Men like fullt så er middelet butikken ga meg, gjort så gulvet er ødelagt. :/

Sånn ser badet ut no gitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.