|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Gjerne tips om dere har og. Jeg bruker str 48 og synes det er veldig vanskelig å finne noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg har denne, men jeg vet ikke helt om den er bryllupsmateriale... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Hvis det ikke står noe om antrekk, ville jeg ha antatt at kleskode er "pent". Hvilket i praksis betyr at du kan bruke en hvilken som helst pen kjole, så lenge den følger vanlige sømmelighetsregler (ikke hvit, ikke utringning som viser navlen, ikke splitt som viser toppen av rompa osv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg syns du kan ha den kjolen, med pene sko og veske til. (Fin kjole!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nå da?
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg mener du absolutt kan bruke den kjolen, spesielt når det ikke står noe om antrekk. Er det viktig for brudeparet at gjestene skal ha lang kjole står det gjerne "mørk dress" e.l.
![]() |
#6 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Veldig fin kjole som du godt kan ha i bryllup |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Fin kjole! Og jeg hadde glatt gått med den i bryllup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Tusen takk for svar.:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg synes sjal er mye lekrere enn bolero, emn smaken er som baken. Hva slags sko tenker du?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?
Et heklet sjal hadde vært fint til.
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Eller noe slikt. Også fra epla.
![]() |
#12 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Til en så lett, fin kjole ville jeg gått for ett lett sjal, holde det sommerlig pent.
![]() |
#13 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg er heller slettes ikke sikker på hva man bruker i bryllup nå til dags, men den kjolen du viser til den har jeg også i mitt skap og i min verden hadde jeg ikke tenkt tanken på at jeg skulle kunne bruke den til bryllup. Det handler nok mest om materialet. For meg er dette en kjole som jeg bruker til hverdags, på jobb og den slags.
![]() |
#14 |
Lager seg en tittel.
Det er nettopp det jeg tenkte og, men så går jeg alltid i kjole så jeg er litt inhabil. Har du noen andre tips da kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lager seg en tittel.
Der sliter jeg bigtime. Har en rygg og ett bekken som er fryktelig kranglete og det er ikke stort jeg klarer å gå i. (Sikkert mye jeg ikke har prøvd da.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lager seg en tittel.
Det er virkelig ikke det. Jeg har tittet i de butikkene jeg har tilgjengelig og skal jeg ha noe annet så må det nok bli netthandel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Den som gir seg...
Jeg har ingen konkrete tips, men jeg hadde sett etter kjole i litt pyntet stil i pyntet stoff... Blankt og litt festpreget på et vis... Jeg er elendig til å forklare hva jeg tenker, men dog. Hva med å google litt og se hva du finner med utgangspunkt i klær til bryllup? Se på litt bilder? Eventuelt spørre i butikker? De vet jo hva de selger til det formålet.... Masse lykke til! Jeg håper du finner noe du kommer til å føle deg veldig fin i!
![]() |
#19 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg vet ikke hvor lenge det er til bryllupet eller hva eventuelt budsjett er, men jeg vil uansett tipse om den amerikanske nettsiden igigi.com.
![]() |
#20 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Diverse kjoler i store størrelser.
![]() |
|
|