Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bolero til kjolen min

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 08:09   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Bolero til kjolen min

Ok. Trenger litt hjelp!

Jeg tenkte kjøpe meg et sjal/skjerf av noe slag for å ha over skuldrene, spesielt i kirka og sånn

Men så kom jeg på at jeg hadde en gullbolero, fra jula (da jeg hadde den brune kjolen). Den ser sånn ut:

Litt vanskelig å se hvordan den ser ut.. men "skinnet" i den er veldig lik skinnet i kjolen!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 08:10   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bolero til kjolen min.

Og de ølglassene på badet bruker ikke å inneholde øl altså .
Det er vannglass.. som av og til må reddes fra snuppa .

Gammel 03-05-07, 08:56   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Syns det så fint ut jeg.

Gammel 03-05-07, 08:57   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Den var skikkelig fin. Men jeg synes ikke den vil passe nå siden det er så varmt ute! Men en matt silke eller lignende sjal ville vært finere, mener nå jeg da! Men jeg er ingen moteguru!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 08:57   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

*Ro-ro til....*

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 09:20   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Den var skikkelig fin. Men jeg synes ikke den vil passe nå siden det er så varmt ute! Men en matt silke eller lignende sjal ville vært finere, mener nå jeg da! Men jeg er ingen moteguru!

Nei, det er det jeg lurer litt på da. Men nå trenger det jo ikke være varmt i Trøndelag i juni .

Gammel 03-05-07, 09:24   #7
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Alltid like fin du!

Den passet fint til kjolen ihvertfall..

Gammel 03-05-07, 09:33   #8
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Særlig.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 16:17   #9
Lilli
Pretensiøs

Lilli sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Lilli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bolero til kjolen min

Jeg synes også det var veldig fint med ølglass på badet ... !!!

Neida, seriøst ... bra tenkt. Religiøs eller ikke, for mye bar hud i kirken (eller noe annet gudshus) er vel ikke tilrådelig.
Bra løsning du har funnet !

(Og så - som dere ser er jeg helt ny og teit og skjønner ikke engang hvordan jeg skal laste opp bildet mitt i profilen. Bildet har rette dimensjoner, og er ikke for stort. Hva kan jeg gjøre feil ?)

Gammel 03-05-07, 17:45   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilli, her.

Jeg synes også det var veldig fint med ølglass på badet ... !!!

Neida, seriøst ... bra tenkt. Religiøs eller ikke, for mye bar hud i kirken (eller noe annet gudshus) er vel ikke tilrådelig.
Bra løsning du har funnet !

(Og så - som dere ser er jeg helt ny og teit og skjønner ikke engang hvordan jeg skal laste opp bildet mitt i profilen. Bildet har rette dimensjoner, og er ikke for stort. Hva kan jeg gjøre feil ?)

Om det er de rette dimensjonene vet jeg ikke . Da kommer det jo opp feilmelding som regel.

Takk for tilbakemelding. Jeg skal se det an litt, men jeg er veldig dårlig på slike sjal..

Gammel 03-05-07, 17:46   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Alltid like fin du!

Den passet fint til kjolen ihvertfall..

Passet bedre i virkeligheten og, enn på bildet synes jeg.
Og den er ikke tykk heller.. "hullete"

Gammel 03-05-07, 19:20   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg syns du skal gå uten. Men så er jo eg frøken umoralsk også da. Om du absolutt skal ha noko over syns eg det skal vere noko i den mørke fargen i kjolen. Gull forsvinne litt i huda di.

Gammel 03-05-07, 19:46   #13
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg er enig med Haugtussa her, at en mørk brun bolero muligens hadde vært finere. Men bevares, du er fin nå også.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 20:00   #14
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det var fint jeg, både til kjolen og til Huden.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 20:12   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Har jo et håp om å være litt brunere i juni da .

Har en følelse på at jeg kommer til å slite litt med å finne sko og tilbehør

Gammel 03-05-07, 20:13   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg syns du skal gå uten. Men så er jo eg frøken umoralsk også da. Om du absolutt skal ha noko over syns eg det skal vere noko i den mørke fargen i kjolen. Gull forsvinne litt i huda di.

Føler jeg må ha et alternativ til å ha på over uansett, er jo ikke garantert blå himmel og sol her liksom .
Jeg har en mørkebrun bolero med gull i, men den blir for "ruvende" synes jeg..
Får evt vurdere et sjal.

Gammel 03-05-07, 20:16   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var fint med gullbolero til, og ville nok ha valgt den. Det hadde vært lekkert med noen brune sko med gulldetaljer! Dessverre er det kanskje enklere å få tak i det til julebordsesongen enn nå til sommeren? Mener jeg så noen slike sko her inne for noen måneder siden. (Her er den tråden jeg tenkte på, men det hjalp jo lite når alle bildene bare har blitt røde kryss.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 20:17   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes det var fint med gullbolero til, og ville nok ha valgt den. Det hadde vært lekkert med noen brune sko med gulldetaljer! Dessverre er det kanskje enklere å få tak i det til julebordsesongen enn nå til sommeren? Mener jeg så noen slike sko her inne for noen måneder siden.

Jeg har et par brune sko med gull.
Men tror det blir feil brunfarge
De jeg kjøpte til den brune kjolen jeg hadde i jula.

Tror jeg går for helt gull i sko jeg, og et gullbelte..
Men det er jo så mange ulike gullfarger?!?!

"hvittgull", "gullgull", "bronsjegull"..

Gammel 03-05-07, 20:18   #19
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes det var fint med gullbolero til, og ville nok ha valgt den. Det hadde vært lekkert med noen brune sko med gulldetaljer! Dessverre er det kanskje enklere å få tak i det til julebordsesongen enn nå til sommeren? Mener jeg så noen slike sko her inne for noen måneder siden.

Brune sko med gulldetaljer har jeg faktisk sett en del av nå.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 20:19   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse var litt lekre - kan anbefale merket Biviel også, veldig gode pensko:

Hvis du vil være litt ekstra gyllen:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.