Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du ser et barn bli slått av foreldrene sine i en fornøyelsespark

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-13, 11:47   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du ser et barn bli slått av foreldrene sine i en fornøyelsespark

Man kan bli temmelig sjokkert når man drar utenlands ja, for det hender stadig vekk. Jeg så det sist da jeg var i Hellas i sommer. Det var en russisk mor som dro den lille datteren opp av bassenget, klapset henne på rompa og ga henne en skikkelig skjennepreken, og lot henne leke igjen.

Jeg gjorde ikke noe annet enn å se ganske sjokkert på det som skjedde. Tenker at når det skjer i land hvor det faktisk ikke er forbudt, så er det ikke så lett å gå bort å si noe. Men å tydelig vise med mimikk og oppmerksomhet at man blir sjokkert tror jeg i det minste kan ha litt effekt. Det er jo tross alt snakk om bevisstgjøring, og da har jeg tro på at reaksjoner fra andre kan få folk til å tenke seg om. Hva de gjør når de ikke er i offentligheten vet man jo ikke og kan man jo ikke reagere på. Jeg tror allikevel ikke det er noen grunn til å la være å reagere, enten kroppslig eller ved å si ifra.

I Norge hadde jeg nok hatt lavere terskel for å si noe enn i utlandet. Men heldigvis ser man det mye sjeldnere her hjemme.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.