Sv: Hvilken sekk skal førsteklassingen få?
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
For 2 år siden var det en feil ved Beckmann-sekkene sluk at de mistet stroppene over brystet. Er det noen som vet om det er utbedret? De i snuppasfølgegruppe som hadde Beckmann endte med å kjøpe ny sekk innen et halvår (3 stk). Så den fella vil vi ikke gå i. Siden vi organiserer følgegrupper så er vi avhengige av at ungene kan bære sekkene sine selv. En voksen kan ikke bære 5 sekker.
Dei kom med nye stroppar til dei sekkane der stroppeløysinga var teit ikkje så lenge etter skulestart, og me har framleis eit lite lager og deler ut til dei som kjem innom og har problemet med dei gamle sekkane. Alle nyare sekkar har fått ein mykje betre løysing. Beckmann er og veldig greie på alle sånne garanti og reklamasjonsgreier så eg hadde ikkje grua meg for å kjøpe beckmannsekk. Me har berre svarte stroppar att (trur eg), og eg er på ferie akkurat no, men om dei er interesserte så kan eg sende ekstrastropper om ein månads tid.
Gymsekken kan festast på sjølve ryggsekken, som ein slags dobbeltsekk, eller bærast aleine på ryggen, og den passer til og med på voksne.