Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva og hvor er det beste feriehuset dere har leid?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-13, 20:52   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Hva og hvor er det beste feriehuset dere har leid?

Vi skal ha bare to uker ferie i sommer (vi var på tur i april og jeg må bruke ferien min på å skjøte på permisjonen), så nå føler jeg for å begynne neste års ferie.

Jeg kunne tenke meg å dra sammen med flere og leie hus et sted. Et hus med basseng og litt uteområde. Prisene varierer så klart alt etter hvor og standard, men hører jo om folk som gjør skikkelige gode dealer. Land er ikke bestemt så det kan bli litt etter hva som dukker opp. Italia, Spania, Portugal, Kroatia, Montenegro, Irland... Alt er aktuelt.

Er det noe sted du har vært der du har vært skikkelig fornøyd med prisen, fasilitetene og beliggenheten så vil jeg gjerne ha tips!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:03   #2
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva og hvor er det beste feriehuset dere har leid?

Vi var i Les Arcs, Provence tidligere i sommer. Veldig koselig landsby med bygninger og murer fra middelalderen. Koselig hus med basseng, i gåavstand fra sentrum. 20 min å kjøre til riveraen, f eks St. Rapahel
Det kostet ca 20 000 for en uke pluss flybilletter og leiebil.

Gammel 20-07-13, 16:33   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Flere som har lyst til å dele tips for ferie for neste år?
Jeg skal følge med på flypriser fremover og snoker litt på Sør Spania. Nerja området. Evt. Portugal eller Kreta, nær Chania et eller annet sted.

Hvordan er prisnivået i Hellas nå?

Gammel 20-07-13, 22:52   #4
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Flere som har lyst til å dele tips for ferie for neste år?
Jeg skal følge med på flypriser fremover og snoker litt på Sør Spania. Nerja området. Evt. Portugal eller Kreta, nær Chania et eller annet sted.

Hvordan er prisnivået i Hellas nå?

Mine foreldre har forelsket seg i Nerja, er der minst et par ganger hvert år og skryter masse av stedet.

Gammel 20-07-13, 22:53   #5
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du kan ta til takke med Danmark anbefaler jeg Skallerup Klit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.