Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Firkantete plastpotter

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-13, 13:17   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Firkantete plastpotter

Jeg har kjøpt en høy, firkantet utepotte for et par år siden. Det fulgte ikke med innepotte av plast. Jeg så en slik høy utepotte med innerpotte til salgs på lørdag, og tenkte straks at en slik skulle jeg hatt. Men jeg finner ikke firkantete innerpotter i plast. Den potten jeg så, fulgte med potteskjuleren. Min potteskjuler egner seg ikke til å plante direkte i.

Det hadde vært mye større jordmengde hvis jeg kunne plante i en firkantet potte, nå har jeg en rund potte stående på mursteiner slik at planten skal komme i rett høyde. Jeg tenkte Plantasjen hadde mye bra, men fant bare en firkantet skål.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-13, 00:25   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Firkantete plastpotter

En firkantet søppelkasse i plast?
På Binders eller andre steder de selger kontorrekvisita?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.