|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Jeg visste at det kom til å komme en tråd på FP om bilsikringen da jeg så det bildet.
Hertugpar/prinsepar. Han blir evt konge etter sin far. Sånn siden vi pirker her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Jeg også visste at det ville komme, jeg bare venter på at enkelte av facebookvennene mine også durer i veg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?
![]() |
#45 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Haha, nå tog eg an! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Jeg håper på Price Leopold. Edward og Henry er også flotte navn.
![]() |
![]() |
#48 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Altså, nå er det sjelden jeg skriver hele tankerekka på FP, det tror jeg rett og slett ikke det er plass til (se for dere at alt jeg tenker på/skal huske fyker rundt i hodet mitt som en lottotrekning på speed, så er dere nesten der..), men for all del. Ting jeg sveipa innom var blant annet "stakkars arme nybakte foreldre som bomma på det i alles påsyn", "var det virkelig ingen som så det eller sa noe før de gikk ut?!" og "har media oppdaget det?". Det siste sjekket jeg, og så vidt jeg kunne se var hovedfokuset på at det var et Britax-sete og hvilket teppe ungen var pakka inn i. Det er trist.
![]() |
#49 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Jeg håper på James, men det er kanskje ikke så aktuelt siden Kates bror heter det.
![]() |
#56 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Velklingende navn, og slett ikke stygt, selv om jeg personlig synes George er litt bestefar-ish, a la Gunnar på norsk, liksom. Jeg liker at de kun har valgt tre navn. Personlig synes jeg Albert er litt kult og håpet de ville velge det. Edward er også stilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Jeg liker George Alexander, men er mer usikker på Louis. Totalt sett var det et fint navn.
![]() |
#58 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva skal prinsen hete?Fint, men George er litt kjedelig synes jeg, selv om jeg forstår at de er litt forpliktet til å velge typiske kongenavn.
![]() |
|
|