|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Cleansing oil til ansikt?Jeg brukte l'occitane sin cleansing oil med Mandel/eple helt til de tok bort hudserien fra markedet. Etter det har jeg ikke funnet noen, og det overrasker meg at ingen parfymeri har noen å anbefale/gir inntrykk av at de ikke fatter poenget med det. Så: FP. Noen anbefalinger? Jeg har googlet, men ikke funnet produktene de gangene jeg har lett. Er på Kasteup i uka her. Tenker å finne det der
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Cleansing oil til ansikt?Du har ikke funnet noen andre cleansing oil mener du?
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Cleansing oil til ansikt?Jeg bruker renseolje fra MAC og er godt fornøyd. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Cleansing oil til ansikt?Av de vanlige merkene har MAC, Dior, Lancome, Kanebo osv renseoljer. Min favoritt er den japanske Fancl Mild Cleansing Oil, som du får ganske rimelig fra Ebay. Den fjerner mascara og ansiktssminke, og tørker ikke ut huden. Ikke lukter den sterkt, heller.
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Cleansing oil til ansikt?Jeg bruker renseolje som allrounder, og bruker ingen annen rens i tillegg.
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Cleansing oil til ansikt?A Derma har, på apotek.
|
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Cleansing oil til ansikt?Chanel har en fantastisk renseolje/gele. Den er sykt dyr, men veldig god. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Cleansing oil til ansikt?Jeg har tidligere brukt en fra Dermalogica. Man skal rense med denne först, hele ansiktet inkl. öyne, og deretter rense med annen rens fra samme serie (og deretter tonic). |
|
|
|
![]() |
|
|