Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er bare å innrømme det...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 20:53   #41
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er bare å innrømme det...

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Tidligere pleide vi å ha storslagne MGP-fester, flagg og party og veddemål og hele pakken. Egentlig savner jeg galskapen litt ...
Skal vi ta en online-variant?

En ting skal forresten Guri ha - diksjonen er meget bra.

Jeg har også vært på noen sånne og det er jo bare morsomt. Med poenggiving av en annen verden der alt var lov. Det ble veldig vanskelig å kåre en vinner til slutt, men moro var det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 20:57   #42
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har også vært på noen sånne og det er jo bare morsomt. Med poenggiving av en annen verden der alt var lov. Det ble veldig vanskelig å kåre en vinner til slutt, men moro var det.

:mimre:

Jeg husker sist vi var samlet noen få stykker, (mange av disse gikk jeg i kor med tidligere og det er folk som kan litt om det å treffe en tone) - når de spilte igjennom alle sangene til slutt, så satt alle plutselig med ørene på stilk. 3 av sangene gikk i nøyaktig samme dur. : priceless :

Gammel 03-05-07, 21:10   #43
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(Kilde: youtube.com)

Min absolutte favoritt

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:27   #44
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Željko Joksimovi?, 2004.

Nærmere lingvistisk analyse sier meg at dette ikke var den latviske smørsangeren likevel

Gammel 03-05-07, 21:32   #45
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Nærmere lingvistisk analyse sier meg at dette ikke var den latviske smørsangeren likevel

En avansert lingvistisk analyse det da eller?

Gammel 03-05-07, 21:38   #46
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

En avansert lingvistisk analyse det da eller?

Også det faktum at cluet med årstallene var lekket allerede i første melding

Gammel 03-05-07, 21:40   #47
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

En fredag, altså?

Hm. Det var rart. Da er det nok semifinalen som er fredag og finalen lørdag 12, da.

Gammel 03-05-07, 21:40   #48
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har du Latvia 2000. Hvis man ser på klippet, sier det seg vel i grunnen selv hvorfor de ikke vant. Selv om både de og sangen egentlig er bra.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:44   #49
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Hvorfor klapper du meg på huet?

Gammel 03-05-07, 21:47   #50
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Hvorfor klapper du meg på huet?

Tenkte kanskje du var litt lei deg siden den kompliserte lingvistiske analysen din slo så feil?

Gammel 03-05-07, 21:50   #51
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Tenkte kanskje du var litt lei deg siden den kompliserte lingvistiske analysen din slo så feil?

Nehei, det var jeg vel ikke

Men du – syns du virkelig ikke at Guri Schanke er utrolig pen?? Og hun synger jo fint selv om det finnes folk som har bedre engelsk uttale?

Gammel 03-05-07, 21:51   #52
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Her har du Latvia 2000. Hvis man ser på klippet, sier det seg vel i grunnen selv hvorfor de ikke vant. Selv om både de og sangen egentlig er bra.

Den var jeg skuffa over at ikke vant også.

Min yndlingssang når jeg var mindre (les liten) når det gjelder grand prix sanger var en som handlet om pingviner. Prøvde desperat å lære meg sangen, men fransk var ikke helt min greie da.
Hadde fått tak i den, men når dumme HP byttet harddisken min tok de ikke backup så den er borte.
Søkte litt på YouTube, men kan ikke i min villeste fantasi gjette meg til hvordan pingvin skrives på fransk, penguin hjalp i allefall ikke.

Gammel 03-05-07, 21:52   #53
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Husker jeg også likte Latvia 2000. Hva var det gruppa het?

Her er min favorittlåt. Var med i årets svenske finale, men vant dessverre ikke.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:53   #54
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg klarer ikke helt å like Guri Schanke...

Og etter å ha hørt sangen( takk MokkMokk) er jeg ikke blitt mere begeistret. Men jeg er gammel Grand Prix-fan. Gamlere enn LaLuna.

Gammel 03-05-07, 21:55   #55
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Her er min favorittlåt. Var med i årets svenske finale, men vant dessverre ikke.

Halloooooo! Dette er en Guri Schanke-tråd!! Liker du henne eller ikke?? Snart får dere minuspoeng hele gjengen fordi dere ikke kan holde dere til tema

Gammel 03-05-07, 21:55   #56
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Guri Schanke er bare tragisk.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:56   #57
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Latvia 2000 ja ... Definitivt inntatt et eller annet.

Gammel 03-05-07, 21:56   #58
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Brainstorm.

Jeg kan strekke meg så langt som til å si at Guri Schanke har veldig flotte bein.

Gammel 03-05-07, 22:02   #59
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når er Grand Prix? :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 22:12   #60
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Vokalisten i Brainstorm var faktisk programleder da det var internasjonal Grand Prix-finale i Riga i 2003.
:informert:

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.