Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdag, 5-årsdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-13, 22:14   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Bursdag, 5-årsdag

Yngste blir om ikke allverdens lang tid fem år. Han begynner i ny bhg fem uker før. Jeg har så vidt begynt å tenke på hvordan han skal feire. Det er vel lite sannsynlig at jeg vil kjenne barna på avdelingen godt slik jeg er vant til, så jeg er usikker på om jeg vil ha selskapet hjemme. Jeg tror de er ca. 7-8 stk 08-barn på avdelingen han skal på, og jeg ser vel i grunnen for meg å invitere dem (må sjekke med bhg hvordan de pleier å gjøre det osv). Tips til hvordan vi kan feire om vi ikke har det hjemme? Han liker å være ute, så utebursdag kunne kanskje vært noe gitt at været er OK? Eneste er at det kanskje kan bli vanskelig med toaletter.......om vi er ute.

Leo's Lekeland finnes her, men jeg heller mot å spare det til skolebursdag heller året etter. Jeg har lite lyst å ha ansvar for barn jeg ikke kjenner et slikt sted.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.