|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Shoppingtråd vår 2013Det er lenge siden jeg har handlet Katvig; jeg synes de har hatt så mye rart i det siste. Men nå er det mer som det var før, og Punktum har fått litt.
|
|
|
#202 |
|
trøtt
|
Sv: Shoppingtråd vår 2013Til skolestarteren min:
|
|
|
#203 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Shoppingtråd vår 2013Vi kjøpte samme jakke i dag, TM. Der vi var hadde de 122 hvertfall. Vi kjøpte ikke for storebror har en Bergans skallbukse.
|
|
|
#205 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Shoppingtråd vår 2013Det var det jeg trodde og.
|
|
|
#207 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Shoppingtråd vår 2013Nei, hva kan det ha vært da? 599,- 699,- eller noe deromkring?
|
|
|
#208 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd vår 2013599,- koster buksa på full pris. |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd vår 2013Ja, det var jo litt, Skremmern. Jeg har faktisk ikke kjøpt sommerklær på salg i år fordi jeg har arvet en del som jeg tror passer neste år også. Må være første gang.
|
|
|
#213 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Shoppingtråd vår 2013Jeg prøøøøver å ta meg sammen og konsentrere meg om klær til den eldste jenta og den eldste gutten. De andre arver jo så enormt mye, mens 03-jenta og 09-gutten arver ikke fra noen. Så da jeg ramlet innom PoP i dag som hadde 70 % på alt, var det bare å forsyne seg i vei. Det meste er til de to, et par plagg bare til mellomsøs og minsten. Så sommergarderoben neste år begynner å se bra ut etterhvert, er jo en del plagg de bruker nå som også passer neste år. |
|
|
|
|
|
#215 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd vår 2013Ohh, kom over vinterbukse og jakke til vesla fra PoP på Norwegian Outlett til 70%, da brydde jeg meg fint lite om at jakka ble helsvart til lilla bukse. Finfin pris. |
|
|
|
|
|
#216 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Shoppingtråd vår 2013Handlet litt til skolestart på Zara, fant ut at det var endel billigere enn hjemme. Vesten var 90 kr forskjell.
|
|
|
#217 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Shoppingtråd vår 2013Vest
|
|
|
#218 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Shoppingtråd vår 2013Tidlig ute ja.
|
|
|
#219 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Shoppingtråd vår 2013Jeg har shoppet på ebay til skolestarteren min i dag. |
|
|
|
![]() |
|
|