|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Shampoo til teenage-fett hår?Modell 1997 her i huset er veldig i puberteten. Han må bade hver dag for ikke å lukte av gammel svette, og har en roll-on deo som han bruker hver morgen. Håret er verst: selv rett etter hårvask (2x shamponering) lukter det fortsatt av hårfett, og går det en dag imellom at han vasker hår, står stanken nærmest som en sky rund ham.
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shampoo til teenage-fet hår ?Min datter på samme alder hadde likt hår, men det har roet seg litt nå. Det som hjalp godt på henne var Head & Shoulders med sitrus (for fett hår). Før det hadde vi prøvd alt annet. Jeg liker ikke H&S, men den virket på henne. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Shampoo til teenage-fet hår ?Min datter hadde/har også sensitiv hodebunn som klør. H&S hjalp så godt at jeg merket på håret hennes når hun hadde brukt annen sjampo hos pappaen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shampoo til teenage-fet hår ?H&S med sitrus ja. Vitus apotek har også en god for fett hår, Vichy. Hvit flaske med blått. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Viser tenner
|
Sv: Shampoo til teenage-fet hår ?96-modellen (og faren) her i huset bruker begge Go Clean fra Redken, og den fugerer veldig bra for gutter med fet hodebunn. "Hårlukt" er ikke noe særlig delikat ...
|
|
|
#7 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shampoo til teenage-fet hår ?Takk allesammen ! Da prøver jeg de forskjellige merker og ser hva som funker best...
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Shampoo til teenage-fet hår ?
Hva mer heter den shampooen? 8-åringen sliter med fett hår, så jeg trenger en ny shampoo til henne.
|
![]() |
|
|