|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Takk frukt. Hvor har du funnet dem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?
![]() |
#23 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kilehel kan vere et tips! Finst mange fine, som ikke er så høye. Og kilehel er ganske stabilt å gå på. Syns kjolen er fin, og med sjal og ellers pyntet tilbehør og sminke, blir det smæsjings!
![]() |
#24 |
Leser
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Når folk ikke sier noe i innbydelsen så er det vanskelig å treffe. Vet du noe om bryllupet? Jeg tenker litt praktisk også - skrekken er sommerbryllup i Norge, da må man ha noe over en slik kjole (aller helst bunad i været som er i Trøndelag nå ... Tenk at det er midt på sommeren!)
![]() |
#25 |
Lager seg en tittel.
Takk for tips, kilehæl skal jeg få testet. Der var det mye fint, tusen takk for tips. Favorittene hadde de desverre ikke i min størrelse da.
Hva jeg vet ja, det er i Oslo i starten av september. Jeg har ingen jeg kan ringe, kjenner absolutt ingen som kommer, ikke brudeparet en gang. (Kompis av mannen og jeg bare henger på.) Litt mer værsikkert der enn i Trøndelag sikkert, men det er jo Norge da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Er det noen som har erfaring med disse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
finner ut av mye
|
Så synd at du ikke fant noe. Men det ordner seg nok til slutt.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 22-07-13 kl 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lager seg en tittel.
Der var det også mye fint. Er så glad jeg startet denne tråden, mange nettbutikker er nå lagret i favoritter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Den var fin!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Veldig fin og sommerlig. :-)
![]() |
#31 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg klarer ikke se på bildet hva den øverste kjolen er laget av, så for meg ser det (ut fra bildet) ut som bryllupsmateriale. Hvor er den forresten kjøpt? Jeg kunne i grunnen tenke meg den selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lager seg en tittel.
Jeg har kjøpt den på Sportmann, men de er utsolgt nå ser jeg. Det er nok stoffet jeg ikke føler er hel "pent" nok. Viskose/elastan kvalitet står det på beskrivelsen av kjolen. Jeg har testet den andre kjolen i dåp nå og jeg følte meg ikke så aller verst i den, så det blir nok den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|