Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Studer bildet!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 23:03   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Studer bildet!

Forstørr gjerne opp og se om du ser det samme jeg ser!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 23:03   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studer bildet!

Han slipper ut damp!

Gammel 03-05-07, 23:04   #3
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser dette. Lille jenta i svarte ringen! KLIKK PÅ BILDET!

Pluss masse annet også. Men får bare håpe at det alle som er der for å støtte henne! Jepp du kan gjerne kalle meg gal!

Er ikke flink i å lage rette ringer så ikke se på dem!

Sist redigert av Azi : 02-10-07 kl 18:54.
Gammel 03-05-07, 23:08   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg ser et lite apekattfjes, men ikke så mye annet egentlig.

Gammel 03-05-07, 23:14   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Studer lenger da! Jeg ser noen svære demoner med store tenner. Men dem prøver jeg å la være å se!

Gammel 03-05-07, 23:15   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh... tror jeg nøyer meg med å være enig med Nolo, jeg - det eneste jeg får ut av bildet er at det ser ut som det damper av hodet hans.

:fantasiløsogskeptiker:

Gammel 03-05-07, 23:17   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

For en skeptisk gjeng da! Jaja nå er det ihvertfall natta for meg. har studert bildet i over 1 time nå!

Gammel 03-05-07, 23:21   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper du får sove nå, og ikke ender opp med å ha mareritt om stortenna demoner.

Gammel 03-05-07, 23:22   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan nok ha mye morro med å ligge på ryggen i gresset en sommerdag og studere skyformasjoner.

Gammel 03-05-07, 23:24   #10
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Jeg har skikkelig god fantasi og ser masse rart når jeg først begynner å ser!

Men nå er det virkelig natta!

Gammel 03-05-07, 23:33   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser et ansikt i "dampen".

Men hvor er bildet fra?

Gammel 03-05-07, 23:35   #12
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det ser litt ut som en skikkelse hvis man tenker at der hvor Azi har markert med sort er et hode. Man kan se resten av kroppen under. Men så ser det ut som om det titter fram et ansikt i tillegg på høyre side av denne skikkelsen.

Jeg er ikke SUPER "overtroisk", men det er det jeg ser hvis jeg legger godviljen til.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 23:41   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan se mye rart hvis man legger godviljen til. Da jeg var liten så jeg alltid mye rart i kvistene i furuen på hytta husker jeg.

Gammel 03-05-07, 23:44   #14
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Man kan se mye rart hvis man legger godviljen til. Da jeg var liten så jeg alltid mye rart i kvistene i furuen på hytta husker jeg.

... og jeg i tapet- og gardinmønster!

Gammel 03-05-07, 23:44   #15
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, morsomt å spekulere i, men får uansett ikke vite så. Samme da egentlig...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 23:45   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjør jeg ennå, og det er skummelt!

Gammel 03-05-07, 23:47   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det gjør jeg ennå, og det er skummelt!

Jeg hadde sikkert fortsatt gjort det hvis jeg hadde hatt furu å forholde meg til. (Hytta er solgt.)

Gammel 04-05-07, 09:09   #18
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Gammel 04-05-07, 09:12   #19
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og hvordan forstørrer man bildet?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 09:14   #20
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ser et ansikt i "dampen".

Men hvor er bildet fra?

Det er i fra kirken der det var minne for overhalla drapet!

Helt nederst på siden.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184662

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.