|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Tykk bølgetang vs tykk krølltangJeg har oppdaget to nye produkter, og klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Jeg hadde først bestemt meg for bølgetangen, men så oppdaget jeg den nye tykke krølltangen, og så ble det plutselig litt vanskelig.
|
|
|
#2 |
|
Fornøyd
|
Sv: Tykk bølgetang vs tykk krølltangJeg har både bølgetang og krøllstav. Sistnevnte er enkel i bruk og gir nydelige krøller/bølger. Bølgetangen er noe skikkelig crap å bruke, og resultatet får jeg ikke til å bli bra.
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Tykk bølgetang vs tykk krølltangHm, jeg ser de selger en slankere versjon også:
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tykk bølgetang vs tykk krølltangJeg har Pro Curl conical wand fra Wella Professional og bølgetang fra OBH Nordica. Gode begge to, men jeg foretrekker helt klart wand-en!
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Tykk bølgetang vs tykk krølltangEldste min har krølltang med smalere ende og det blir superfine krøller.
|
|
|
#7 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tykk bølgetang vs tykk krølltangSliter krøllstaven veldig på håret? Er det utelukket å bruke en sånn når man allerede sliter med at håret blir fort slitt? Jeg har tynne hårstrå.
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Sv: Tykk bølgetang vs tykk krølltangHelt sikkert på lik linje med glattetang? Men det finnes jo gode varmebeskyttende produkter å bruke. Jeg har tenkt at det sikkert går fint. (Men ikke uten!)
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tykk bølgetang vs tykk krølltangJeg har sikkert en crappy krølltang - eller veldig dårlig teknikk, for jeg får det ikke til. Men jeg har typisk nordisk hår med tynne hårstrå og da.
|
![]() |
|
|