|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Here we go again: Spisestuesofa
Men jeg finner ikke noen Karlstad 3-seter til 2500 kroner. De jeg finner koster over 4000. Og i så fall er det ikke så himla mye å spare på å kjøpe en ferdig spistestuesofa. Fordelen med Karlstad er helt klart at man kan skifte og vaske trekket på den. Det kan helt klart være en fordel med et møbel som skal brukes til bespisning.
|
|
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
Sv: Here we go again: SpisestuesofaHva med "Kveld" fra Ygg&Lyng? Du får den i to lengder. Vi har hatt den et års tid og er mer enn fornøyd. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
Denne har mamma også, den er veldig ålreit!
|
|
|
#26 |
|
maler
|
Hvor kjøpes den? Pris?
|
|
|
#27 |
|
Off the map.
|
Sv: Here we go again: SpisestuesofaJeg fikk litt trua på dette jeg også nå.
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Here we go again: SpisestuesofaFor vår del blir det riktig med å ha sofaen på langsiden og så heller bygge ut bordet og ha stoler rundt når vi har gjester. Det er tross alt flest hverdager.
|
|
|
|
#31 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Here we go again: SpisestuesofaVi har karlstad fra ikea i et mørkegrått trekk. Tror prisen ble 3500 eller deromkring for den. Kjøpte ben som vi sagde av i passende lengde og satte på. Syns det ble veldig fint, og med masse puter er det så kos å slappe av på kjøkkenet med en bok og en kopp te. Kjøkkenet er mye mer brukt enn før. Søl bekymrer meg ikke, ikke var det så dyrt, og putene kan vaskes eller skiftes.
|
|
|
#33 |
|
Off the map.
|
Legg gjerne ut et bilde.
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Here we go again: SpisestuesofaVi har hatt spisestuesofa fra TM Design. Fin å se på, men ikke god å sitte i fordi setet er altfor, altfor dypt.
|
|
|
#37 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Here we go again: SpisestuesofaDen fra Living er vond å sitte i. Har prøvd. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vaklende
|
Sv: Here we go again: SpisestuesofaDet er mange spisesofaer som ser fine ut, men man må nesten prøvesitte - noen er veldig dårlige på komfort. Jeg likte godt danske Saxoliving sin variant, Kvell, som finnes i to lengder. Yggoglybg sine ser fine ut, men det er vare den nyeste modellen (stunder?) som går an å sitte i synes jeg. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sånn har vi tenkt også. Dvs. vi har ikke sofa, men en 185 cm lang slagbenk med madrass og puter i.
|
|
|
#40 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Here we go again: SpisestuesofaDen fra Ygg og Lyng er litt "lukket" og spesielt om du skal ha stoler ved siden av i store lag. De som sitter ytterst i sofaen må bøye seg ut av sofaen for å snakke med sidemannen.
|
![]() |
|
|