Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Plukking og bruk av rips

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-13, 13:19   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukking og bruk av rips

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har akkurat laget chutney nå, og syns den smaker veldig godt så langt. Min ble også litt på en slump når det gjaldt krydder. Hva slags middager bruker dere den til, Hyacinth?

Jeg synes det er nydelig til veldig mye, men det passer kanskje spesielt godt til stekt og grillet mat. Stekt hvit fisk, alt av kjøtt, samt steker og kjøtt der det for noen er naturlig med tyttebærsyltetøy. Vi har det til pinnekjøtt også. Rester av pinnekjøtt har blitt servert i lefser med ruccola, rømme og ripschutney. Veldig godt. Jeg har det på knekkebtød eller brødskiva, oppå tørket skinke med Philadelphia og gjerne litt ruccola. Det er nesten lettere å komme på noe det IKKE passer til. I går hadde vi chili con carne. Der dropper jeg dette.

Har du en slags cirka-oversikt over hvilket krydder du brukte?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.