Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva har vært in der du har vært på ferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-13, 23:40   #81
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes egentlig det var veldig mange lilla brennmaneter i området rundt Cannes og sørover. Jeg sitter med merke etter en, og det er snart 6 uker siden vi møttes.

Broren min fant en blå brannmanet utenfor Vesterålen! Og der hører de ikke hjemme!
Stilig egentlig.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 00:50   #82
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Broren min fant en blå brannmanet utenfor Vesterålen! Og der hører de ikke hjemme!
Stilig egentlig.

Den var veldig fin den jeg sloss med og, men ikke så god å ta på akkurat.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 00:53   #83
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Om det var litt sånn skittenbrun, så var det sikkert den typen brunfarge de får med sprøyter. Ikke pent.

Nei, dette var sånn ordentlig solbrun. Enkelte var temmelig solbrente oppå en sånn brunfarge også. Det var som en annen verden der jeg kom med mine hvite legger.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 09:25   #84
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Jeg har vært sør i Spania, og der var et eksemplar av denne stort sett aldri mer enn 50 cm fra hver eneste nordmann vi så som solte seg iallefall:

Kan ellers bekrefte det en annen sa om neonfargede bikinier med frynser på.

Jeg leste denne ved bassenget i las vegas, og en 6-7 solsenger lenger bort ble samme bok lest.

Gammel 08-08-13, 09:38   #85
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Makrell, maling og litt shabby stil over hele fjøla. Vi har vert på en sommerøy utenfor Bergen.

Gammel 08-08-13, 09:43   #86
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 09:48   #87
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Ridebukser, chaps og skitten t-skjorte. Har vært på rideleir.
Ellers var i i Astrid lindgrens verden, og der var det den svette, stressede småbarnsfamiliemoten som var in. Komplett med syltetøy-og softisflekker på klærne.

Gammel 08-08-13, 10:54   #88
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Vet ikke helt hva jeg skal si om den nordjyske østkysten.

Samme her ... (var til og med på ei øy utenfor den nordjyske østkysten). Ingen trender som utpeker seg der. Men registrerer at danskene generelt bruker andre sykler enn oss. Alle damene har gammeldagse damesykler med kurv foran, og sykkelhjelm er helt ut. Sykkelvogna er en kasse foran, ikke en henger bak, ingen barn bruker støttehjul, alle har løpesykler. Ser heller ikke ut som om folk der er kledt for tour de france på vei til jobb om morgenen, slik som her.

Gammel 08-08-13, 11:15   #89
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Har vært i Spania og kan skrive under på trenden med neonfargende bikiner med frynser. De var overalt.

Og fiskespa. Slike akvarier som man stikker beina nedi.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 11:21   #90
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av puselini, her.

Har vært i Spania og kan skrive under på trenden med neonfargende bikiner med frynser. De var overalt.

Og fiskespa. Slike akvarier som man stikker beina nedi.

Ja, doctorfish-spa var det langs strandpromenaden der vi var også. Jeg grøsser fortsatt ved tanken.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 11:34   #91
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det var generelt sandaler i alle varianter og store barnevogner med dansk sengetøy. Har vært i Danmark.

Gammel 08-08-13, 17:53   #92
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Makroner er jo en fransk greie, så jeg vil ikke si det er spesielt in nå.

heg har vært på franske riviera. 1-2 ganger per år i 17 år, med unntak av de to siste årene. Jeg har aldri sett mango er i då mye farger og overalt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 18:04   #93
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men makroner er altså det som overtok tronen etter den siste tidens cupcakefetisj, har jeg fått med meg i de kulørte mediene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 18:07   #94
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri hørt om eller sett Birkenstock før denne tråden. Det kan være jeg bare er mote-blind, selvsagt. Høyst sannsynlig er det det.

Olashorts og bikinitopp var mye brukt på campingplassen jeg har vært på i sommer. Og jeg har gått sånn sjæl og.

Gammel 08-08-13, 18:23   #95
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Makroner nå og da er IKKE det samme, det er helt riktig - de er overalt, i så ufattelig mange farger og fasonger og du får det servert til hver kaffekopp du bestiller uten å ha bedt om det etc etc etc

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 18:26   #96
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har aldri hørt om eller sett Birkenstock før denne tråden. Det kan være jeg bare er mote-blind, selvsagt. Høyst sannsynlig er det det.

Birkenstock har vel mer med helsevesen enn mote å gjøre, så du har nok ikke gått glipp av noe.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 10:30   #97
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Birkenstock har vel vært in og ut et par ganger før i historien, mener jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 13:08   #98
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Birkenstock har jo tidligere mest vært kjent som usexy, fornuftige helsesandaler. Nå har de kommet i mange fler og litt mer fargerike varianter, men de har vel alle den samme fotsenga, litt bred, formet etter foten og med en kant rundt. Det har også kommet mange etterligninger, eldstejenta fikk mast seg til et par fake DinSko-"Birkenstock" med svarte lakk-reimer, på tilbud til 49 kroner på en bytur her for et par uker siden.

Forsåvidt en fornuftig mote, og selv om det fortsatt ikke er de mest sexy skoa man kan få tak i så er det i det minste hakket bedre enn Crocs.

Gammel 09-08-13, 14:27   #99
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk et par sølv Birkenstock i gave i fjor etter en operasjon, jeg måtte ha "snille" sko den sommeren. Men faktisk så syns jeg ikke de er sånn kjempegode å gå med, sålen er litt hard, og de er litt for brede. Jeg fikser ikke helt fotformutseendet heller.

Men de er MANGE hakk bedre enn Crocs.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 14:32   #100
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men de er MANGE hakk bedre enn Crocs.

Har du noengang prøvd sånne smale sandalcrocs med litt høy hæl? De er fantastiske å gå med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.